اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نابینایان کشور خبر داد

اردوی آماده‌سازی تیم ملی در محلات

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نابینایان کشور از برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی در شهرستان محلات خبر داد.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی در محلات

جواد فلفلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این اردو از 18 تا 26 خرداد ماه با حضور 14 بازیکن در محلات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 3 نفر از اعضای کادر تیم ملی نیز بازیکنان را در این اردو همراهی می‌کنند تصریح کرد: از مجموع بازیکنان تیم ملی 11 نفر نابینا و 3 نفر دروازه‌بان هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان کشور با اشاره به اینکه این اردو چهارمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی است بیان داشت: تاکنون سه مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم در شهرستان رشت برگزار شده است.

به گفته وی در این اردو بازیکنان از استان‌های گیلان، فارس، خوزستان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و مرکزی حضور دارند.

وی میانگین سنی دعوت‌شدگان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی را 23 تا 24 اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: در پایان ششمین مرحله از اردوهای تیم ملی 10 بازیکن به عنوان اعضای تیم ملی در مسابقات پارالمپیک لندن حضور خواهند یافت.

سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان کشور از آمادگی نسبتا خوب تیم ملی خبر داد و گفت: تیم ملی در سال جاری موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی در بازی‌های آسیایی ژاپن شده است.

کسب مقام سوم آسیا در سال 87، کسب عنوان قهرمانی در سال گذشته و کسب عنوان نائب قهرمانی گوانگجو از افتخارات تیم ملی فوتبال نابینایان کشور است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول