اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تامین نیروی بازار کار

حرفه‌های جدید فنی در خوزستان آموزش داده می‌‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پژوهش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: در راستای حرکت به سمت تکنولوژی روز مورد نیاز بازار کار در سال جاری حرفه‌های آموزشی جدیدی به مجموع مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در خوزستان افزوده می‌شود.

حرفه‌های جدید فنی در خوزستان آموزش داده می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، غلامرضا محمدپور اظهار داشت: این اداره کل با 260 کارگاه آموزشی بیش از 200 حرفه مهارتی را در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اجرا می‌کند و به منظور دستیابی به تازه‌های علوم و فناوری روز و همگامی با استانداردهای جهانی همواره سعی در ایجاد حرفه‌های جدید مطابق با نیاز بازار کار استان دارد.

وی تصریح کرد: با افزایش حرفه‌های جدید در سطح استان، زمینه تامین و تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر مورد نیاز بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی خوزستان فراهم می‌شود و در ارتقاء مهارت فنی جامعه مؤثر است.

این مقام مسئول در فنی و حرفه‌ای خوزستان، حرفه‌های جدید را شامل پرورش ماهیان سردآبی در شهرستان ایذه، پرورش ماهیان گرم آبی در خرمشهر، پخت نان به روش غیرمستقیم و مکاترونیک در مرکز آموزشی امام علی (ع) اهواز، کارور عمومی رایانه شخصی بریل و گویا ویژه روشندلان در مرکز مهارت‌های پیشرفته خوارزمی اهواز و حرفه VPUC در مراکز غدیر اهواز و برادران آبادان اعلام کرد.

محمدپور افزود: این کارگاه‌ها براساس استاندارد آموزش بین المللی تجهیز وراه‌اندازی خواهند شد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول