اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس راهور خوزستان خبر داد

راه‌اندازی گشت‌ شبانه برای جلوگیری از تردد بنکداران در اهواز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از راه‌اندازی گشت‌های شبانه برای جلوگیری از تردد کامیون‌های بنکداران به هسته مرکزی شهر اهواز خبر داد.

راه‌اندازی گشت‌ شبانه برای جلوگیری از تردد بنکداران در اهواز

عادل مجدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به مصوبه آخرین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان مبنی خروج بنکداران از هسته مرکزی شهر تا پایان اردیبهشت ماه هدف از جابه‌جایی بنکداران از مرکز اهواز را بهبود وضعیت ترافیکی و تأمین رفاه شهروندانی که به این منطقه تردد می‌کنند عنوان کرد.

وی اظهار داشت: از آن زمان حدود نیمی از بنکدارانی که پیش از این در مرکز شهر مستقر بودند، به شهرک ویژه این صنف نقل مکان کرده‌اند، با این وجود تعدادی از بنکداران مقاومت می‌کنند و قصد خروج از مرکز شهر را ندارند که به ناچار اقداماتی برای اجرای این مصوبه صورت گرفت.

مجدمی با بیان اینکه تعدادی از بنکداران شب‌ها در غیاب ماموران راهنمایی و رانندگی، حمل و نقل کالاهای خود را انجام می‌دادند، افزود: پیش از این پلیس راهور مهلتی به این افراد داده بود تا زمینه جابه‌جایی آنها فراهم شود اما گذشت زمان نشان داد که این افراد قصد جابه‌جایی از هسته مرکزی شهر اهواز را ندارند.

وی تصریح کرد: اخیرا گشت مشترکی با هماهنگی پلیس راهور،‌ نیروی انتظامی، فرمانداری،‌ مراجع قضایی و شهرداری اهواز تشکیل شده تا شبانه محدوده مرکزی اهواز را رصد کند و مانع ورود کامیون‌های بنکداران به مرکز شهر اهواز شود.

عضو شورای ترافیک خوزستان با تأکید بر اینکه کامیون‌هایی که برای حمل و نقل بنکداران به این منطقه تردد می‌کنند جریمه یا توقیف می‌شوند، گفت: حدود 10 دستگاه کامیون متخلف در روزهای اخیر توقیف شده‌اند که در حال طی کردن مراحل قضایی هستند.

وی همچنین با تأکید بر جابه‌جایی و ساماندهی مشاغل هسته مرکزی شهر اهواز بیان کرد: همانگونه که استقرار مشاغل و صنوفی مانند صافکاری یا تعمیرات خودرو در خیابان طالقانی شایسته نیست، وجود انبارهای چند صد متری بنکداران نیز در این منطقه امکان ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، 262 نفر در اهواز دارای پروانه بنکداری و 93 واحد از این صنف در مرکز شهر مستقر هستند، حدود 10 سال است که خروج بنکداران از هسته مرکزی اهواز و استقرار آنها در شهرک بنکداران در قسمت شرقی شهر‌ در راستای خروج مشاغل مزاحم و ساماندهی ترافیک مطرح شده اما همواره با مخالفت این صنف روبه‌رو شده است. پیگیری جدی این مسئله توسط شهرداری اهواز و تعیین مهلت و ضرب‌الاجل برای خروج این صنف از سال گذشته، نیز تاکنون نتیجه قطعی نداده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول