اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

برطرف شدن ترافیک تبریز دیدگاهی جدید می‌طلبد

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز خواستار توجه جدی و دیدگاهی جدید به بحث ترافیک و حمل‌ و نقل عمومی در این شهر شد.

برطرف شدن ترافیک تبریز دیدگاهی جدید می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد چمنی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر، فعالیت‌های شورای اسلامی شهر تبریز را بسیار چشمگیر و قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: در دورۀ سوم شورای شهر به حق خدمات بسیار خوبی انجام شده است که البته شهرداری هم مجری آن برنامه‌ها بود.

فرماندار تبریز که در جلسه این هفته شورای شهر حضور یافته بود با بیان اینکه فلسفه اصلی شورا کمک به مجریان دولتی در اجرای برنامه‌ها بود، گفت: برای شهر تبریز با بیش از یک میلیون نفر جمعیت باید تلاش‌های زیادی انجام گیرد از جمله در بحث ترافیک و حمل و نقل عمومی که نیازمند دیدگاهی جدید برای حل این معضل هستیم.

چمنی با برشمردن اقدامات انجام گرفته توسط شورا و شهرداری در اجرای پروژه‌های بزرگ شهری تصریح کرد: آنچه مشخص است سال 91 سال بسیار خوبی برای شهر تبریز خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری موفق دوره دوم انتخابات مجلس نهم گفت: انتخابات مجلس نهم در حالی انجام شد که همۀ بلندگوهای بیگانه و دشمنان نظام برای کاهش مشارکت مردم بسیج شده بودند.

چمنی با اشاره به رشد 58 درصدی مشارکت مردم تبریز در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم نسبت به مجلس هشتم گفت: مردم ایران اسلامی به تمام معنی بسیجی هستند چرا که با درک صحیح و به‌موقع از مسائل بین‌المللی و داخلی حضوری حماسی در انتخابات داشتند.

در این جلسه فرماندار تبریز با اهدای لوح از زحمات و فعالیت‌های شهرام دبیری رئیس قبلی شورای شهر و شهردار تبریز تقدیر و تشکر کرد. 

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول