اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مدیر ضعیف و پروازی نداریم

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: برخلاف ادعاهای مختلف ما در استان اردبیل مدیر پروازی و ضعیف و نا‌کار‌آمد نداریم بلکه شرایط نسبی است.

مدیر ضعیف و پروازی نداریم

سید حسین صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اگر ضعفی نیز در مدیریت‌ها مشاهده می‌شود نسبی است اما ادعای ضعف شبکه مدیریتی استان ادعای درستی نیست چرا که قدرت مدیریتی استان از شدت و ضعفی برخوردار است و این نیز امری طبیعی به شمار می‌رود.

وی با اعلام اینکه به غیر از استاندار مدیر غیر‌بومی و فارسی زبان در استان اردبیل وجود ندارد، گفت: ما نیز از اولین روز حضور در استان با خانواده در اردبیل حاضر شدیم و بعید به نظر می‌رسد در این استان مدیری غیر ساکن و یا پروازی وجود داشته باشد.

رئیس شورای اداری استان یادآور شد:‌ اگر وزیر مدیری را در استان عزل و نصب کرده و یا اقدام به جابجایی آنها کرده که موافق با نظر ما نبوده است ما حق اعتراض را محفوظ داشتیم ولی سعی کردیم با تعامل و همسویی مشکلات این چنینی را برطرف کنیم.

صابری ورود سازمان بازرسی و دیوان محاسبات را در تمام حوزه‌ها و عملکرد دستگاه‌های مختلف ضروری و محتمل دانست و خاطرنشان کرد: بنده به نوبه خود از ورود دیوان محاسبات و سازمان بازرسی استقبال می‌کنم چرا که معتقدم " کسی که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است ".

این مسئول بیان داشت: اگر دیوان محاسبات برای نظارت بر دخل و خرج خانه مطبوعات نیز ورود پیدا کرده به یقین قانونی بوده ولی ما پیگیری می‌کنیم تا انتخابات خانه مطبوعات به موقع برگزار شود.

کشت و صنعت مغان آماده واگذاری است

رئیس شورای برنامه‌ریزی در ادامه سخنان خود به مصوبه دولت در واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی خبر داد و به خبرنگار فارس اظهار داشت: تاکنون در خواست جدی از بخش خصوصی در این زمینه به دست ما نرسیده است اما امیدواریم همچون کشت و صنعت جیرفت در کرمان و کشت و صنعت خوزستان در قالب تعاونی‌ها این مجموعه واگذار شود تا به سود‌آوری لازم برسد.

صابری تصریح کرد: هر چند متولیان فعلی کشت و صنعت مغان ادعای زیان‌دهی می‌کنند اما ما این ادعا را قبول نمی‌کنیم چرا که در این مجموعه ظرفیت خوبی در امر تولید در بخش‌های متنوع وجود دارد و باید از این ظرفیت بهره‌برداری کرد.

متقاضیان مسکن مهر آورده خود را کامل پرداخت کنند

رئیس کار‌ گروه توسعه مسکن استان اردبیل در مورد آخرین وضعیت مسکن مهر نیز به خبرنگار فارس گفت:‌ پروژه مسکن مهر در بسیاری از حوزه‌ها با مشارکت تعاونی‌ها و متقاضیان در حال انجام است و دولت در حیطه وظایف خود نظیر آبرسانی، گازرسانی، برق‌رسانی، ایجاد شبکه فاضلاب و دیگر زیر‌ساخت‌ها نظیر تامین زمین و پرداخت تسهیلات بانکی خوب عمل کرده و فرصتی فراهم است تا متقاضیان مسکن مهر با آورده بیشتر و مورد نیاز به تکمیل آن اقدام کنند.

صابری خاطرنشان کرد: در سفرهای متعدد به شهرستان‌ها و بازدید از مسکن مهر آنها متوجه شدیم که در بسیاری از موارد مشکلات و نارسایی‌ها ناشی از پرداخت کم اعضای تعاونی‌ است و اگر این مشارکت نباشد تکمیل و افتتاح مسکن مهر بسیار سخت است.

این مسئول یادآور شد: معتقدم در برخی از جاها پروژه‌ها زودتر تکمیل و افتتاح می‌شود به شرط آنکه مشارکت اعضای تعاونی و آورده شخصی آنها افزایش یافته و در یک بستر مناسب اجرا و تکمیل پروژه‌ها را شاهد باشیم.

مقام عالی اجرایی استان در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: بانک‌ها متناسب با پیشرفت پروژه در مراحل مختلف تسهیلات را پرداخت می‌کنند و در این زمینه از لحاظ پرداخت تسهیلات و برخورداری از مزایای دولتی هیچ مانع و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول