اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس نهم:

به خاطر چند صباح مدیریت نباید حق مردم از بین برود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه به خاطر چند صباح ماندن در راس یک مدیریت نباید حق مردم از بین برود، گفت: اگر کسی پستی می‌خواهد که در آرامش چند صباحی را طی کند، جای دیگر برود، چرا که کار مردم نباید زمین بماند.

به خاطر چند صباح مدیریت نباید حق مردم از بین برود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته در جمع اعضای هیئت محبین امیرالمؤمنین(ع) ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور حداکثری مردم سیلی محکمی به ابرقدرت‌ها بود و جمهوری اسلامی و مردم ما نشان دادند که عشق به امام و رهبری دارند و با وجود تمام چالش‌ها و مشکلات و تحریم‌هایی که دشمن به وجود آورد، نشان دادند به نظام و ولایت عشق می‌ورزند.

وی با بیان اینکه نمایندگان منتخب در قبال همه مردم مسئولیت دارند، تصریح کرد: مردم در انتخابات حق خود را ادا کردند و حالا نوبت نمایندگان است که حق مردم را ادا کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس نهم با تأکید بر اینکه امروز همه نمایندگان باید با تمام قدرت و همت مطالبات مردم را نصب‌العین کار خود قرار دهند، افزود: مطالبه مردم این منطقه پیشرفت کار است و دو نماینده همدان با وحدت در کنار هم در شهرستان و 9 نماینده در استان متحد هستند و خواست مردم را پیگیری خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید به سمت کارهای بزرگ در استان پیش برویم، گفت: به لطف خدا تشکیل مجمع نمایندگان غرب کشور عملی و اجرایی شد و اولین جلسات آن را در مجلس خواهیم داشت و با تشکیل مجمع نمایندگان زاگرس‌نشین هم به دنبال آن خواهیم بود تا منافع مناطق محرومی که در طی سال‌های گذشته نظیر جنگ تحمیلی دچار آسیب‌های جدی شدند و به آنها توجه نشده، تأمین شود.

خجسته با اشاره به آن که برای از دست ندادن فرصت و زمان پس از برگزاری انتخابات با وزرا جلسات متعددی داشتیم و مقدمات کارهای بزرگ‌ را ایجاد کردیم، خاطرنشان کرد: به وزرا تأکید کردیم همدان راکد و ساکت نمی‌خواهیم و به دنبال مطالبات مردم هستیم.

وی با بیان اینکه مردم وقتی با آن حضور حماسی رای دادند، منتظر تحول کاری هستند، گفت: نماینده وظیفه‌اش کار اجرایی نیست اما بر کار اجرایی مسئولان ملی، استانی و شهرستان نظارت دارد، لذا ما از مسئولان برنامه می‌خواهیم، برنامه‌های کوتاه مدت، میان‌مدت و دراز مدت خود را ارائه دهند و به مردم بگویند چه کار می‌خواهند انجام بدهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نهم با تأکید بر اینکه انجام تنها کارهای روزمره یک ظلم بزرگ به مردم است، یادآور شد: مردم این استان 8 هزار شهید از عزیزانشان را به انقلاب هدیه کردند، و امروز انتظار دارند که حق این انقلاب ادا شود و از مسئولان برنامه می‌خواهند.

وی تصریح کرد: ما نیز به عنوان نماینده مردم از همه کار می‌خواهیم و هرکس که نمی‌تواند کار کند باید تعیین تکلیف شود.

خجسته با ذکر این نکته که به خاطر چند صباح ماندن در راس یک مدیریت و یا پست نباید حق مردم از بین برود، ادامه داد: اگر کسی پستی می‌خواهد که در آرامش چند صباحی را طی کند، جای دیگر برود، چراکه کار مردم نباید زمین بماند.

وی اضافه کرد: ما به عنوان نماینده مردم همه اینها را بازگو می‌کنیم، به برخی که صرفاً برای کسب مسئولیت در استان تلاش می‌کنند تذکر می‌دهیم، و می‌گوییم تلاش ب‍ی‌خودی نکنید، آنهایی که امتحانشان را پس دادند و می‌دانند که چه قدر توان دارند خودشان دنبال پست در این شهرستان نباشند و اجازه بدهید نیروهای توانمند و تحول‌گرا بیایند، مردم و همچنین ما دنبال این هستیم.

نماینده مردم همدان در خانه ملت خاطرنشان کرد: فردی که چند سال در پستی قرار می‌گیرد و هیچ تحولی ایجاد نمی‌شود تکلیفش مشخص است، و ما قطعاً در رابطه با مطالبات مردم محکم ایستاده‌ایم و دنبال هیچ‌گونه حرکتی که مخالف خواست مردم باشد نخواهیم بود، البته گزارش کار خود را به مردم باید بگوییم و می‌گوییم که گیر کار در کجاست و چه طور باید رفع شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استان همدان در شرف کارهای بزرگ است و طوفان کاری باید در استان ایجاد شود، افزود: مردم منتظر تحول هستند، منتظرند حرکت‌های بزرگ و شرایط کاری مناسب ایجاد شود و این حق مردم است و باید انجام شود.

وی گفت: امروز جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باید در اولویت باشد، باید مانع‌های سرمایه‌گذاری برداشته شود و هرکس هم که مانع ایجاد می‌کند کنار گذاشته شود.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: تولید ملی یعنی کار و این کلام مقام معظم رهبری است، حال اگر در استان دنبال روزنامه‌بازی و یک سری کارهای دیگر باشیم و فقط دنبال این باشم که جواب این و آن را بدهم به نتیجه نمی‌رسیم.

خجسته با بیان اینکه مدیر استان باید دنبال بودجه باشد برای آن که کار عقب نیفتد، خاطرنشان کرد: توسعه استان با زیرساخت‌هاست، راه آهن، بزرگراه، فرودگاه باید طبق زمان‌بندی مناسب همه این کارهای نیمه‌تمام به اتمام برسد.

وی در پایان گفت: ما در استان دنبال چالش و تنش نیستیم، بلکه به دنبال آن هستیم که با تدبیر و برنامه‌ریزی و کم‌ترین هزینه کار استان شتاب پیدا کند.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول