اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شناگر خراسانی عضو تیم ملی:

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تمرین می‌کنم

خبرگزاری فارس: شناگر خراسانی عضو تیم ملی گفت: پس از استراحتی 2 ماهه، تمرینات تخصصی و بدن‌سازی را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا را از سر گرفته‌ام.

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تمرین می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، پاشا وحدتی اظهار کرد: پس از بازماندن از مسابقات المپیک 2012 لندن، استراحتی دو ماهه را سپری کردم و هم‌اکنون تمرینات ورزشی خود را با انگیزه بالا در استخر استادیوم آزادی تهران زیر نظر خشایار حضرتی، سرمربی تیم ملی شنا دنبال می‌کنم.

وی رقابت‌های مهم این رشته ورزشی طی ماه‌های آینده را مسابقات شنا قهرمانی آسیا عنوان کرد و گفت: این مسابقات در تمامی رده‌های سنی، آبان‌ماه امسال در کشور امارات برگزار می‌شود که برای کسب مقام در این بازی‌ها تلاش می‌کنم.

وی با اشاره به افتخارات ورزشی خود افزود: از 7 سال گذشته تاکنون رکورددار ماده 100 متر کرال سینه در رده سنی جوانان و رکورددار 50 متر کرال سینه در بخش بزرگ‌سالان از 3 سال پیش تاکنون هستم.

وحدتی اظهار کرد: رکورد 50 متر کرال سینه به ثبت رسیده توسط من 23 ثانیه و 21 صدم ثانیه است که امیدوارم بتوانم با پشت‌کار این زمان را به 22 ثانیه کاهش دهم و رکورد خود را نیز بزنم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول