اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فناوری اطلاعات جامعة المصطفی العالمیه خبر داد

صدور کارت هوشمند ویژه طلاب

خبرگزاری فارس: مدیر فناوری اطلاعات جامعة المصطفی العالمیه گفت: کارت هوشمند ویژه طلاب جامعة المصطفی در راستای تسهیل در ارائه خدمات به طلاب داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف صادر می‌شود.

صدور کارت هوشمند ویژه طلاب

نصرت‌الله بنیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه جامعة المصطفی العالمیه نهادی علمی، پژوهشی و فرهنگی است گفت: 41 هزار دانش‌پژوه از سه کشور در این مرکز تحصیل کرده‌اند که از این تعداد 16 هزار نفر در مقاطع مختلف فارغ‌التحصیل شده‌‌ و به کشور خود بازگشته‌اند.

وی افزود: در حال حاضر 25 هزار نفر از طلاب خواهر و برادر در این مرکز مشغول به تحصیل هستند که 10 هزار نفر از آنان در داخل کشور و 15 هزار نفر در خارج از کشور در دانشگاه‌های جامعة المصطفی العالمیه تحصیل می‌کنند.

بنیادی با اشاره به اهداف صدور کارت هوشمند ویژه طلاب عنوان کرد: جایگزینی کارت هوشمند به جای گذرنامه در داخل کشور به منظور تسهیل در تردد‌های درون شهری، تهیه کارت دانشجویی برای طلاب، ارائه خدمات مورد نیاز سیستم‌های نرم‌افزاری به صورت یکپارچه از دیگر اهداف صدور کارت هوشمند برای طلاب جامعة المصطفی العالمیه است.

مدیر فناوری اطلاعات جامعة المصطفی العالمیه اظهار داشت: طلاب خارجی نیز به دلیل نداشتن مدارک شناسایی و کارت ملی می‌توانند با استفاده از کارت هوشمند از خدمات آن استفاده کنند.

وی عمر این کارت را پنج ساله در حوزه دانشجویی عنوان کرد و یادآور شد: در شخصی‌سازی کارت هوشمند نیز سامانه‌ای تهیه شده که به موجب آن می‌توان اطلاعات طلاب را تایید و در کارت چاپ کرد.

بنیادی  گفت: کارت هوشمند می‌تواند به عنوان کارت شناسایی، گذرنامه کشوری، سرویس حضور و غیاب، تغذیه، کتابخانه و سرویس‌دهی برای بیماری‌های خاص مورد استفاده طلاب جامعة المصطفی العالمیه قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول