اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو استان اصفهان:

همگانی کردن جودو را سرلوحه کاری خود قرار داده‌ایم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودو استان اصفهان گفت: مقوله آموزش همه‌جانبه جودو و همگانی کردن این رشته جذاب در اولویت کاری هیئت جودو استان اصفهان است.

همگانی کردن جودو را سرلوحه کاری خود قرار داده‌ایم

سیدرضا رفیع‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: المپیاد ورزش ایرانیان، همگانی کردن جودو و برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری جودو سه قسمت از مهم‌ترین بخش‌های تقویم ورزشی اصفهان در سال جاری است.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با هیئت جودو این استان برای المپیاد ورزشی ایرانیان بسته می‌شود، تصریح کرد: محتوای این تفاهم‌نامه شامل چگونگی برنامه‌ریزی‌ها، آمادگی هیئت و موارد مشابه است.

رفیع‌زاده بیان داشت: برپایی رقابت‌های جودو انتخابی نوجوانان و جوانان از دیگر اهداف هیئت جودو استان اصفهان در اردیبهشت‌ماه سال جاری است.

وی گفت: در برج دوم سال اجرای مراسم آزمون کمربند دان یک و دو جودو را پیش ‌رو داریم.

رئیس هیئت جودوی استان اصفهان با اشاره به اینکه برخی از شهرستان‌های استان اصفهان از داشتن رشته جودو محروم هستند، اظهار داشت: این محرومیت به دلیل مقوله اختصاصی این رشته ورزشی است که البته برای جبران این قضیه اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به محمد جوانی (جودو‌کار اصفهانی) کرد و بیان داشت: این ورزشکار هم‌اکنون به عضویت تیم ملی جودو کشور درآمده و خود را برای رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا، در رده سنی بزرگ‌سالان آماده می‌کند.

رفیع‌زاده گفت: رقابت‌های آسیایی جودو در تاشکند برگزار می‌شود.

وی در مورد رقابت‌‌های جودو آموزشگاه‌های کشور که در چند وقت اخیر برگزار شده است، تصریح کرد: در این مسابقات ایمان نیک اقبال مدال طلا و محمد کریمی مدال برنز را از آن خود کردند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول