اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آسیب‌شناسی اعتیاد

«کابوس کش‌دار شادی» در قم به روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: کارگردان نمایش «کابوس کش‌دار شادی» از اجرای این نمایش از اول تا دهم خرداد در پلاتوی فرهنگسرای جوان خبر داد.

«کابوس کش‌دار شادی» در قم به روی صحنه می‌رود

 صدیقه مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اجرای نمایش کابوس کش‌دار شادی اظهار کرد: حمید عمویی، فاطمه حسینی، فاطمه سلیمانی، حسین صادقی، مجتبی بیات، سبا ظهری در این نمایش به نقش‌آفرینی می‌پردازند و ابوالفضل بوالغندر نویسندگی این نمایش را بر عهده دارد.

وی با اشاره به هدف از تدوین نمایش «کابوس کش‌دار شادی» گفت: این نمایش آسیب‌شناسی اعتیاد را در مجموعه خانواده‌ها و تاثیرگذاری منفی آن را در نهاد خانواده گوشزد می‌کند.

کارگردان نمایش کابوس کش‌دار شادی به داستان این نمایش اشاره کرد و افزود: شادی در خانواده معتاد بزرگ می‌شود پدر و پدربزرگش معتاد و دایی وی پخش‌کننده مواد مخدر است.

وی ادامه داد: مادر شادی در نهایت طلاق می‌گیرد و شادی با کسی با نام اشکان ازدواج می‌کند که پخش‌کننده مواد است و روزی قصد رساندن مواد به فردی را دارد که آن شخص قصد تجاوز به وی را داشته و شادی برای جلوگیری از تجاوز وی را با چاقو می‌کشد و در نهایت شادی در صحنه اعدام مشاهده می‌شود.

مشایخی خاطر نشان کرد: در نمایش‌هایی که کارگردانی آنها را به عهده دارم بیشتر موضوعاتی را پیگیری می‌کنم که آسیب‌هایی را به انسان‌ها وارد کرده و خود آنها مسبب این آسیب‌ها هستند.

نمایش‌های «شیپورهای طلا سرود مرگ نمی‌خوانند»، «سه گانه در قالب مجموعه سه نمایشی»، «مرثیه‌ای به قافیه انتظار در رثای بیداری» با موضوع امام حسین(ع) و «مردان مریخی نیستند» از دیگر نمایش‌هایی بوده که از سوی مشایخی کارگردانی شده است.

نمایش کابوس کش‌دار شادی از یکم تا دهم خرداد در پلاتوی فرهنگسرای جوانان استان قم هر روز ساعت 19 و 30 دقیقه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول