اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

جشنواره ملی آثار هنرجویان مراکز مهارت‌آموزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره ملی آثار و تولیدات هنرجویان مراکز مهارت‌آموزی کاردانش ششم تا هشتم خرداد ماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.

جشنواره ملی آثار هنرجویان مراکز مهارت‌آموزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، دبیر این جشنواره اظهار داشت: تا به حال بیش از 2 هزار و 500 اثر در رشته‌های نقاشی، پوستر، عکس و موسیقی به دبیرخانه ارسال شده است که داوطلبان در رشته نقاشی بیشترین آثار را به خود اختصاص داده و آثار در تالار حافظ و نگارخانه سرو به نمایش درمی‌آیند.

محمود عالیشوندی افزود: نمایشگاه یکشنبه آینده ساعت 11صبح در تالار حافظ افتتاح می‌شود که در نمایشگاه برپا شده بیش از 100 اثر در تمام رشته‌ها به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان داشت: آثار متعددی از شیراز، خراسان‌‌های‌رضوی، جنوبی و شمالی، استان مازندران، رشت، تبریز و استان‌های دیگر ارسال شده که بیش از 15 داور در مرحله نهایی امروز و فردا آثار را بازبینی و از بین آن‌ها نفرات برگزیده را انتخاب کرده‌اند و البته در برخی از آثار نیز هیچ اثری انتخاب نشد.

دبیر این جشنواره گفت: مراسم افتتاحیه نمایشگاه با حضور عیسی کشاورز؛ مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری اجرا می‌شود که به مناسبت نخستین جشنواره ملی آثار و تولیدات هنرجویان کاردانش کشور در شیراز و در روز هشتم خرداد ماه جاری نیز برای مدیران آموزش استان‌های کشور نیز نشستی با معاون هنری پیش‌بینی شده است که ساعت 9 صبح در هتل ستارگان اجرا و فرازهایی از حوزه آموزش کاردانش کشور در حوزه فرهنگ و هنر بررسی و در این نشست برترین مدیر آموزش در کشور معرفی و تجلیل می‌شود.

به گزارش فارس، آیین اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیده‌های نخستین جشنواره ملی آثار و تولیدات هنرجویان مراکز مهارتی کل کشور دوشنبه آینده در تالار حافظ برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت 17 شروع و در آن جمعی از هنرمندان حوزه‌های کاردانش، اساتید، معلمان و مدیران مراکز مهارت آموزشی و کاردانش و همچنین داوطلبان و دانشجویان این رشته‌ها حضور دارند که در مراسم اختتامیه نیز معاون هنری وزیر سخنرانی دارد و پس از آن دبیر جشنواره و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و همچنین مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی می‌کنند.

در این آیین برنامه‌های هنری در قالب تئاتر و موسیقی و شعرخوانی اجرا و اهدای جوایز به نفرات برتر نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول