اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

الجزیره: عمروموسی حتی جز چهار نامزد پیشتاز انتخابات نیست

خبرگزاری فارس: خبرنگار الجزیره قطر از قاهره گزارش داد که بر اساس نتایج غیررسمی رقابت در حال حاضر بین چهار نامزد محمد مرسی نامزد اخوان المسلمون، عبدالمنعم ابوالفتوح دیگر نامزد اسلامگرا و صباحی و شفیق در جریان است.

الجزیره: عمروموسی حتی جز چهار نامزد پیشتاز انتخابات نیست

به گزارش فارس، شبکه خبری الجزیره قطر گزارش داد که بر اساس نتایج غیررسمی محمد مرسی نامزد اخوان‌المسلمون پیشتاز رقابت‌ انتخابات ریاست جمهوری مصر است.

بر اساس این گزارش، عبدالمنعم ابوالفتوح نامزد اسلامگرا و عضو سابق دفتر ارشاد اخوان المسلمون ،  حمدین صبـاحـی نامزد ملی گرا و احمد شفیق آخرین نخست وزیر حسنی مبارک برای کسب رتبه دومی با هم به رقابت می پردازند.

بسیاری از ناظران سیاسی بر این باورند که این انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد و هیچ نامزدی نخواهد توانست حداکثر مورد نیاز آراء را به خود اختصاص دهد.

براساس این گزارش، به احتمال قوی نتایج اولیه فردا شنبه اعلام می شود اما نتایج رسمی این انتخابات سه‌شنبه آینده اعلام خواهد شد.

در صورتی که هیچ یک از نامزدهای شرکت کننده در مرحله اول به کسب این میزان از آرا موفق نشود، انتخابات مرحله دوم با حضور دو نامزد حائز بیشترین شمار آرا در روزهای 16 و 17 ژوئن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول