اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

9 پروژه سفرهای دولت در کهگیلویه در حال اجراست

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: 9 پروژه سفرهای دولت در این شهرستان هم اکنون در حال اجرا بوده و سه پروژه نیز بعد از تأمین اعتبار در سال جاری عملیات اجرایی آنها به اجرا در می‌آید.

9 پروژه سفرهای دولت در کهگیلویه در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام سفرهای استانی هیئت دولت در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: دولت نهم و دهم توسعه عدالت و رفع محرومیت‌ها را به عنوان مهمترین اولویت خود قرار داد و در این راستا سفرهای استانی و دیدارهای مردمی را جهت پیوند هرچه بیشتر با مردم و رسیدگی به مشکلات آغاز کرد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به صدمین سفر استانی هیئت دولت ابراز داشت: سفرهای استانی گام مهمی در راستای نگاه عادلانه به همه نقاط مملکت و تحقق عینی شعار عدالت محوری دولت است.

رضایی عنوان کرد: بزرگترین مزیت در سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت ارتباط نزدیک و چهره به چهره مردم و مسئولان ارشد نظام بدون پیچ و خم‌های اداری است.

وی خاطر نشان کرد: در این سفرها دولت‌مردان و شخص رئیس‌جمهور مشکلات دورافتاده‌ترین نقاط کشور را از نزدیک لمس و در جهت رفع آن نیز مسلماً تصمیمات بهتری اتخاذ می‌کنند.

این مسئول عالی اجرایی شهرستان کهگیلویه، سفرهای استانی را برای کشور پربرکت خواند و گفت: اگر مصوبات دولت مانند گذشته در چارچوب بودجه سنواتی پی‌گیری می‌شد، بهره‌برداری از این مصوبات سال‌های سال طول می‌کشید.

فرماندار شهرستان کهگیلویه یادآور شد: از مجموع 117 پروژه در چهار سفر هیئت دولت به شهرستان کهگیلویه 105 پروژه به بهره‌برداری کامل رسیده است.

رضایی اضافه کرد: 9 پروژه نیز هم اکنون در حال اجرا بوده و سه پروژه نیز بعد از تأمین اعتبار در سال جاری عملیات اجرایی آنها به اجرا در می‌آید.

فرماندار کهگیلویه گفت: مدیران باید از توان رسانه‌ها برای معرفی و اطلاع‌رسانی کارهای انجام شده و گام‌های برداشته شده و خدمات ارزنده‌ای که توسط دولت ارائه شده به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول