اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

وضعیت حجاب و عفاف در جامعه باید اصلاح شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: وضعیت حجاب و عفاف در جامعه باید اصلاح شود.

وضعیت حجاب و عفاف در جامعه باید اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: توجه و عمل دقیق به فرامین و دستورات الهی از مسائل مهمی است که باید در جامعه اسلامی نهادینه شود.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: این فریضه مهم الهی از انحراف و انحطاط جامعه جلوگیری می‌کند و جامعه را به سوی خیرات و برکات و سربلندی و عزت و اقتدار سوق می‌دهد و نهادینه کردن آن در جامعه بر عهده تمام مردم و مسئولان است.

مصلح ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گذشته فعالیتی کمتر داشته و در دو سال اخیر با هدف مبارزه با معضلات و آسیب‌های اجتماعی شاهد فعالیت این ستاد هستیم و هم‌اکنون فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دشتستان دبیری این ستاد را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: در جلسات متعددی که برگزار کرده‌ایم، معاونت‌های این ستاد تشکیل شده و به دلیل افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی ضرورت بیشتری برای تداوم فعالیت این ستاد در جامعه احساس می‌شود و مسئولان باید با احساس مسئولیت سنگین به وظایف خود در این عرصه عمل کنند.

این مسئول اذعان کرد: اگر همه ما خود را ملزم به ترویج معروفات و مبارزه با منکرات کنیم روزبه‌روز از میزان انحرافات و مشکلات اجتماعی کاسته می‌شود ولی اگر نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشیم شاهد انحرافات خواهیم بود و در واقع بی‌توجهی افراد در جامعه سبب افزایش ناهنجاری‌ها می‌شود.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: برگزاری راهپیمایی حجاب و عفاف در شهرستان دشتستان نشان از دغدغه مؤمنین نسبت به امر حجاب و عفاف بود که وضعیت آن در جامعه مطلوب نیست و همه ما به عنوان کارگزاران نظام باید این دغدغه را داشته باشیم و برای حل این مشکلات کوشا باشیم و بدون تردید وضعیت حجاب و عفاف در جامعه باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: استفاده صحیح از بیت‌المال از مسائلی است که باید در جامعه نهادینه شود و رفتار مسئولین در این زمینه بسیار اثرگذار خواهد بود.

مصلح افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در فرمانداری دشتستان مستقر است و برای توسعه معروفات در جامعه تلاش می‌کند و همه مسئولان باید در تقویت این ستاد اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول