اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتم خردادماه جاری

بروجرد آماده استقبال از فرزندان روح‌الله است

خبرگزاری فارس: هفتم خردادماه جاری شهرستان بروجرد آماده استقبال از 96 فرزند روح‌الله است.

بروجرد آماده استقبال از فرزندان روح‌الله است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، امام جمعه بروجرد عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی استقبال از 96 شهید دوارن دفاع مقدس در محل فرمانداری بروجرد گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و باید از آنان استقبال باشکوهی شود.

حجت‌الاسلام حسن ترابی افزود: برای مقابله و ایستادگی در برابر دشمنان به تقویت روحیه ایثار و شهادت نیازمند هستیم.

وی یادآور شد: مردم شهیدپرور شهرستان بروجرد با استقبال باشکوه خود از کاروان شهدا قدردانی خود را از شهدا با دیگر به نمایش می‌گذارند.

امام جمعه بروجرد اظهار کرد: برای تقویت روحیه ایستادگی و مقاومت نیاز به شهدا داشته و این 96 شهید دوران دفاع مقدس اسوه صبر و مقاومت در برابر دشمنان هستند.

وی تصریح کرد: کاروان نور روز گذشته از خرمشهر حرکت کرده و 14 خردادماه در مرقد امام راحل به خاک سپرده می‌شوند.

ترابی ادامه داد: در رابطه با استقبال و بدرقه این شهدا مشکلی نداریم، ولی باید در این راستا برنامه اطلاع‌رسانی مطلوبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه عطر شهادت فضای شهر را معطر می‌کند، خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان باید بستر را فراهم کرده و تا بیشترین بهره‌ها را از این فرصت ببریم.

امام جمعه بروجرد اذعان کرد: دشمنان این استقبال را رصد می‌کنند که بعد از 24 سال که از جنگ می‌گذرد مردم چه استقبالی از اسطوره‌های خود دارند.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: تمهیدات لازم برای استقبال باشکوه از کاروان شهدا در شهرستان بروجرد اندیشیده شده است.

سجاد معین اظهار داشت: استقبال از شهدای دفاع مقدس فرصت تاریخی برای شهرستان بروجرد بوده و بهترین فرصت است که ارادت خود را نشان دهیم.

وی افزود: این کاروان هفتم خردادماه سال جاری ساعت شش بعد از ظهر وارد شهرستان و هشتم خردادماه به سمت استان مرکزی عزیمت می‌کنند.

فرماندار ویژه بروجرد گفت: این کاروان از پادگان مهندسی بروجرد مورد استقبال قرار می‌گیرند و سپس به سمت گلزار شهدا می‌روند و بعد از اجرای مراسم از آنجا به سمت خیابان آیت‌الله کاشانی، میدان شهدا، میدان قیام و خیابان آزادی می‌روند و در محل سپاه مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس تعدادی از این شهدا به بخش اشترینان اعزام و مراسمی در این شهر نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول