اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور استفاده از فرصت‌های گردشگری

شرکت مرمت‌سازان همیار کردستان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: شرکت مرمت‌سازان همیار کردستان به منظور بهره‌برداری و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری، رفاهی و طبیعی استان تاسیس شد.

شرکت مرمت‌سازان همیار کردستان تشکیل شد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: این سازمان در راستای ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و فعال نمودن قابلیت‌های گردشگری و رفاهی و طبیعی استان اقدام به تاسیس شرکت مرمت‌سازان همیار کردستان کرده است.

 

فردین زمانی افزود: در حال حاضر به منظور ساماندهی بافت‌های فرسوده و تاریخی با اولویت سرتپوله سنندج شرکت مرمت‌سازان همیار کردستان با مشارکت و سهامداری سازمان همیاری 56 درصد، میراث فرهنگی 10 درصد، شرکت عمران و مسکن‌سازان 19 درصد، شرکت میکرو پارس غرب 10 درصد و شرکت فوریو 5 درصد تاسیس و فعالیت خودرا در بافت قدیمی سرتپوله آغاز کرده است.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر سازمان همیاری نسبت به خرید حدود و یک هزار و 300 مترمربع زمین با کاربری مسکونی و تجاری در این محل اقدام کرده است.

 

زمانی در ادامه از توسعه و تقویت فعالیت‌های سازمان همیاری شهرداری‌‌های استان خبر داد و افزود : سرمایه‌گذاری در عرصه‌‌های بازرگانی و گردشگری، صنعت و معدن، انجام پروژه‌‌های عمرانی و تولیدی به صورت پیمانکاری و بحث توسعه بازارچه‌‌های مرزی از اولویت‌‌های کاری این سازمان است.

 

وی در خصوص تاسیس شرکت توسعه عمران آبیدر سنندج نیز گفت: ثبت و تاسیس این شرکت نیز با سهامداری سازمان همیاری شهرداری‌ها به مقدار 45 درصد سهام و شهرداری سنندج به مقدار 45 درصد، فعالیت خودرا با تحویل گرفتن اراضی پارک جنگلی آبیدر و حریم رودخانه قشلاق آغاز کرده است.

 

زمانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این شرکت در حال تهیه و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری به منظور جذب سرمایه‌گذار است و دو پروژه تله‌کابین آبیدر و رستوران چند منظوره جنب مسجد پارک آبیدر در حال عملیاتی شدن است.

 

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول