اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 50 میلیون تومان در سال

کاروانسرای نیک‌پی تا 20 سال آینده مرمت نمی‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار زنجانرود گفت: تکمیل نشدن کاروانسرای شاه عباسی نیک‌پی از دیگر پروژه‌های اجرا نشده این بخش زنجانرود است که با اختصاص 50 میلیون تومان در سال تا 20 سال آینده نیز مرمت تکمیل نمی‌شود.

کاروانسرای نیک‌پی تا 20 سال آینده مرمت نمی‌شود

علی پاک‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: گازرسانی به بخش زنجانرود زنجان در حال حاضر با مشکلاتی مواجه است که ضروری است در راستای حل این مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برخی افراد نمی‌خواهند این پروژه در زنجانرود اجرایی شود، افزود: مانع‌تراشی برخی افراد موجب شده تا این طرح در این بخش اجرایی نشود.

بخشدار زنجانرود بر ضرورت حل مشکلات گازرسانی به این منطقه از سوی شرکت گاز تاکید کرد و افزود: تسریع در روند اجرای این طرح موجب حل مشکلات گازرسانی می‌شود.

وی یادآور شد: برخی روستاهای این بخش در دو کیلومتری اتوبان قرار گرفته‌‌اند اما از جاده مطلوب و آسفالته برخوردار نیستند.

پاک‌منش بر ضرورت تکمیل طرح مشمپا به عنوان یکی از طرح‌های ماندگار استان تاکید کرد و افزود: تکمیل پروژه فیله خاصه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تاکنون اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه اکثر مساجد بخش زنجانرود نیاز به تعمیر و تکمیل دارد، افزود: با اختصاص اعتبارات لازم این مساجد تکمیل می‌شوند.

بخشدار زنجانرود احداث پایگاه امداد و نجات نیک‌پی را از دیگر پروژه‌های این بخش عنوان کرد و افزود: تاکنون اقدامی برای احداث این پایگاه صورت نگرفته است.

وی با اشاره به ضرورت احداث پاسگاه قره‌بوته یادآور شد: با توجه به گستردگی منطقه احداث پایگاه در این بخش ضروری است.

پاک منش با بیان اینکه نداشتن آب، داستان روستاهای این بخش است که همواره کشاورزان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، یادآور شد: اکثر روستاهای این بخش مشکل تامین آب را دارند که این امر موجب ایجاد مشکلاتی در بخش کشاورزی این منطقه شده است.

وی احداث پل ورودی و زیر گذر نیک‌پی را از دیگر پروژه‌های اجرا نشده این بخش عنوان کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار این پروژه نیز اجرایی می‌شود.

بخشدار زنجانرود با بیان اینکه اعتبار لازم برای احداث سد اند‌آباد اولیا انجام نشده است، افزود: عدم آنتن‌دهی موبایل در برخی از روستاهای بخش از دیگر مشکلات محسوب می‌شود.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول