اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

استقرار دولت الکترونیک محور اصلی شاخص‎های عمومی است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: استقرار دولت الکترونیک، به‎عنوان یکی از محورهای اصلی شاخص‌های عمومی است.

استقرار دولت الکترونیک محور اصلی شاخص‎های عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‎اکبر سوخته‎سرایی صبح امروز در جمع مدیران استان گلستان اظهار داشت: بخش‌هایی نظیر سلامت اداری، تقویت مدیریت و توان کارشناسی، استقرار نظام مدیریت عملکرد از مواردی است که نیازمند بهبود هستند.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش تحول در نظام اداری با حضور فروزنده معاون رئیس جمهور بر اساس محورهای شاخص عمومی انجام گرفت هر چند که جزو نقاط قوت محسوب می‎شد اما مجددا نیز مورد تقویت قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با بیان اینکه احکام قانون برنامه پنجم توسعه در حوزه نظام اداری از رئوس محورهایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، اذعان داشت: ارزیابی عملکرد دستگاه‎های اجرایی برای سال‎های آینده بر مبنای احکام قانون خواهد بود.

سوخته‎سرایی خاطر نشان کرد: اختصاص اعتبار، هزینه، توانمندی نیروی انسانی و مجموعه نظام اداری با اولویت محورهای ارزیابی عملکرد و موضوع قانون خواهد بود و دستگاه‌ها بر اساس قانون ارزیابی می‎شوند چرا که توجه به قانون، رسیدن به افق چشم‎انداز را تسهیل می‎بخشد.

وی از مدیران دستگاه‎ها خواست تا در اجرای ابلاغیه ساماندهی نیروهای شرکتی که تعامل نزدیکی بین اداره کل، نیروی انسانی و دستگاه‎ها وجود دارد به موقع اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه در بخش نیروهای قراردادی نیز ابلاغیه‎هایی صادر شده است، یادآور شد: در این راستا سهمیه معینی نیز در نظر گرفته شده و باید بر اساس هدف‎گذاری که در مصوبه آمده است عوامل اجرایی بر اساس آن عمل کنند.

سوخته‎سرایی اضافه کرد: محور اساسی این است که اگر ساماندهی در بخش نیروهای قراردادی صورت بگیرد باید از ستاد کم کرد و به سمت شهرستان‎های غیرمرکز استان همچنین مناطق کمتر توسعه یافته تقویت شود تا در ستاد ازدحام نیروی انسانی را نداشته باشیم.

وی ادامه داد: ممنوعیت هر نوع جذب به جز در مواردی که مجوز قانونی است وجود دارد که البته در این بخش در سال‌های آینده خبرهای خوبی در راه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان اظهار داشت: در بخش شرکت‎ها ارائه خدمات در پیشخوان، خوب انجام شده ولی در بخش دستگاه‎های اجرایی این روند باید بیشتر شود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول