به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت بعد از ظهر امروز در نشست هماندیشی مدیران مجموعه شهرداری که با حضور معاونان، شهرداران مناطق 9گانه، مدیران و مسئولان روابط عمومیهای مجموعه شهرداری این شهر برگزار شد با اشاره به تکمیل فازهای دوم و سوم شهرداری الکترونیک در برخی از مناطق 9گانه شهرداری شیراز اظهار داشت: راهاندازی شهرداری الکترونیک مهمترین گام در راستای توسعه شیراز و تکریم بیشتر شهروندان است.
وی افزود: کاهش مراجعه شهروندان، حذف کاغذبازیهای اداری، جلوگیری از اتلاف وقت، تسریع در انجام امور با کمترین ضریب خطا از پیامدهای مثبت شهرداری الکترونیک است.
شهردار شیراز ادامه داد: تحقق این امر حرکت و تکاپوی یکپارچه در زیرمجموعههای شهرداری را به دنبال دارد و اگر شهرداری پویا باشد، به دنبال آن دستگاههای دیگر اجرایی و خدماترسان نیز به حرکت میافتند.
پاک فطرت اضافه کرد: شهرداری بیش از 370 نوع خدمت به شهروندان ارائه میدهد که در این راستا بیشترین ارتباط و تأثیر را در زندگی شهری آنها دارد.
شهردار شیراز تصریح کرد: مدیران این مجموعه باید با شجاعت و شهامت و البته تخصص و تجربه با دیگر نهادها تعامل برقرار کرده و از حقوق شهر و شهروندان دفاع کنند تا به هدف نهایی خود یعنی ارائه خدمات بهینه و جلب رضایت و اعتماد مردم دست یابند چراکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه شهرداری محسوب میشود.
وی همچنین بر استفاده از نظرات شهروندان در انجام پروژههای عمرانی و زیباسازی شهر، استفاده بهینه از زمان و صرفهجویی در هزینهها، اطلاعرسانی بیشتر به مردم در مورد فعالیتهای عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری، بسیج همگانی برای جذب سرمایهگذار و... تأکید کرد.
انتهای پیام/صا20/ض1002