اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توقف مذاکرات صبا و جلالی

گل‌محمدی به نیمکت صبا در لیگ دوازدهم نزدیک شد

خبرگزاری فارس: مدافع سابق تیم‌های پرسپولیس، فولاد و صبا به نیمکت مربیگری تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نزدیک شد.

گل‌محمدی به نیمکت صبا در لیگ دوازدهم نزدیک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم جدایی عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم از این تیم، حسابی صبایی‌ها و مسئولان این باشگاه را به دردسر انداخته و گویا گزینه‌های مورد نظر صبای قم نمی‌توانند با شرایطی که ویسی در فصل گذشته در صبا کار کرد را بپذیرند.

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که صبای قم را در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از سایر تیم‌های لیگ برتری متمایز کرده بود، بحث بودجه‌ای بود که این تیم برای لیگ یازدهم در نظر گرفت و بسیار کمتر از سایر تیم‌ها بود.

ویسی که با توجه به این موضوع در لیگ یازدهم سختی‌های زیادی را در تیم فوتبال صبای قم تحمل کرده بود، ترجیح داد به تیم جدیدی برود که امکانات و شرایط مالی بهتری نسبت به صبای قم داشته باشد و به همین دلیل پیکان تهران را انتخاب کرد.

در این بین صبایی‌ها که شانس حفظ عبدالله ویسی را به سادگی از دست دادند و در وهله اول حاضر نشدند خواسته‌های این مربی را تامین کنند تا ویسی به راحتی از این تیم جدا شود و حتی مذاکرات بعدی هم برای بازگرداندن وی بی‌نتیجه بماند، در تلاش برای یافتن سرمربی جدید برای تیم خود ابتدا با مجید جلالی وارد مذاکره و گفت‌وگو شدند.

همان ابتدا که نام مجید جلالی بر سر زبان‌ها افتاد و حتی این مربی پنجشنبه شب گذشته به طور غیر محسوس در استانداری قم حضور یافت و از نزدیک با مسئولان باشگاه صبای قم باب مذاکره را باز کرد، خیلی‌ها تصور کردند صبا با جلالی توافق نهایی را انجام داده و این مربی مطرح روی نیمکت یکی از چهار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ دوازدهم می‌نشیند.

با این حال جلسه دوم جلالی با مسئولان باشگاه صبا نیز روز دوشنبه هفته جاری هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت و پیش‌بینی مردم، رسانه‌ها و بسیاری از اهالی فوتبال در قم و نقاط مختلف کشورمان که اخبار صبا را با جدیت دنبال می‌کنند، در خصوص حضور جلالی در صبای قم اشتباه از آب درآمد.

بلافاصله بعد از منتفی شدن حضور مجید جلالی در تیم فوتبال صبای قم، مسئولان این باشگاه تلاش جدیدی را برای یافتن یک گزینه مناسب برای سپردن مسئولیت سرمربیگری تیم خود در لیگ دوازدهم آغاز کردند و در نهایت خبرها از گوشه و کنار حکایت از جذب یحیی گل‌محمدی دارد.

گل‌محمدی که در حال حاضر دارای مدرک A مربیگری فوتبال است و بعد از پایان دوران بازیگری خود در تیم‌های فوتبال نساجی قائمشهر و فولاد نیز مربیگری کرده است، در نخستین سالی که تیم فوتبال صبا به قم منتقل شد، یکی از اعضای تیم صبای قم و کاپیتان این تیم محسوب می‌شد.

بازیکن با اخلاق فوتبال کشورمان در دوران بازی‌ خود در تیم‌های فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران و صبای قم بازی کرده است و در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز در کنار علی دایی مربی راه آهن شهر ری بود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول