اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان لیگ یازدهم

قرارداد 9 بازیکن صبای قم به پایان رسید

خبرگزاری فارس: قرارداد 9 بازیکن تیم فوتبال صبای قم در پایان یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با این تیم به پایان رسید.

قرارداد 9 بازیکن صبای قم به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که 10 روز از برگزاری دیدارهای هفته پایانی مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌گذرد و تیم‌ها به استراحتی حداقل 25 روزه رفته‌اند، اما گمانه‌زنی‌ها در خصوص انتقال بازیکنان به تیم‌های مختلف موضوع داغ این روزهای فوتبال و فوتبال دوستان در نقاط مختلف کشورمان است.

هر روز شایعه اینکه فلان بازیکن به یکی از تیم‌ها پیوسته و فلان بازیکن از یک تیم لیگ برتر جدا شده، قوت می‌گیرد، حال آنکه انتقال بازیکنان به تیم‌های مختلف زمانی نهایی می‌شود که قرارداد آن بازیکن در هیئت فوتبال استان مربوطه به ثبت برسد.

البته مهلت نقل و انتقالات دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر، آغاز شده است و تیم‌ها به صورت قانونی مجاز به جذب بازیکنان و مربیان مورد نظر خود هستند.

در این بین تیم فوتبال صبای قم نیز از تغییرات احتمالی در ترکیب کادر فنی و بازیکنان خود مستثنی نیست و بعد از جدایی عبدالله ویسی و همکارانش از کادر فنی صبای قم به نظر می‌رسد چند بازیکن هم از ترکیب بازیکنان این تیم جدا شوند و به تیم‌های دیگر بپیوندند.

از بین بازیکنان جوان یا با تجربه‌ای که در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن راه راه سفید و مشکی صبای قم برابر رقبای لیگ برتر به میدان رفته و در نهایت موفق به کسب مقام چهارم و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا شدند، قرارداد 9 بازیکن با صبا به پایان رسیده است و مسئولان این باشگاه باید مذاکره خود برای جذب مهره‌های مورد نظر را آغاز کنند.

هر چند در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر اساس تصمیم باشگاه صبا، تمام بازیکنان جدید مورد نظر این باشگاه قرارداد حداقل دو ساله با تیم صبا به ثبت رساندند و این یکی از سیاست‌های اصولی باشگاه در فصل یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج بود، اما چندین بازیکن در حال حاضر با صبا هیچ قراردادی ندارند در واقع قرارداد آنها با صبا به پایان رسیده است و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند.

چهره‌هایی همچون غلامرضا عنایتی، وحید حمدی‌نژاد، سهراب بختیاری‌زاده، مرتضی کاشی، سیدمرتضی‌ هاشمی‌زاده، حمیدرضا فرزانه، احمد خرمالی، مسعود غلامعلی‌زاد و مجید حیدری به واسطه پایان قرارداد خود با باشگاه صبا در حال حاضر بازیکن آزاد هستند.

البته باشگاه صبای قم نیز تا این لحظه 80 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان خود را محقق کرده است و بر اساس مقررات سازمان لیگ برتر 20 درصد باقی مانده بابت حسن انجام کار در نظر گرفته شده که این موضوع نیز با توجه به تصمیمات جدید بازیکنان و مدیریت باشگاه در خصوص همکاری یا همکاری نکردن برای فصل آینده اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول