اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس صعود به لیگ قهرمانان آسیا

تمبر صبای قم رونمایی شد

خبرگزاری فارس: بازیکنان، مربیان و مدیران تیم فوتبال صبای قم به دلیل صعود به لیگ قهرمانان آسیا در مراسمی با حضور استاندار قم مورد قدردانی و تجلیل قرار گرفتند؛ همچنین از تمبر صبای قم نیز رونمایی شد.

تمبر صبای قم رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم موفقیت‌های ارزنده تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و به دست آوردن مجوز حضور در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا، مهم‌ترین عاملی بود که مسئولان استان قم و مدیران باشگاه صبا را بر آن داشت تا از اعضای تیم فوتبال این باشگاه تجلیل کنند.

صبا الگویی از اخلاق و معنویات در ورزش

در این مراسم با شکوه که همزمان با همایش بررسی راهکارهای ارتقای فرهنگ دینی در ورزش در تالار بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور استاندار قم صبا را الگویی از اخلاق و معنویات در ورزش دانست و اظهار کرد: امروز وظیفه صبا علاوه بر موفقیت در کسب سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا و درخشش در لیگ برتر فوتبال ایران دو برابر شده است.

وی تصریح کرد: امروز مردم علاوه بر موفقیت در عرصه ورزش انتظار دارند صبا به عنوان ورزش قم اشاعه‌دهنده فرهنگ دینی در ورزش کشور به خصوص رشته فوتبال باشد.

برگزاری تمرینات تیم فوتبال صبا در قم

رضا دهناد رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم نیز در همایش بررسی راهکار ارتقای فرهنگ دینی در ورزش و تجلیل از تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: بنا به دستور استاندار قم به عنوان رئیس مجمع باشگاه صبا، این تیم از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به قم منتقل خواهد شد.

عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز صبا را نمادی از همدلی، یکرنگی و الگوی موفق در ورزش و فوتبال کشور عنوان کرد و بیان داشت: در فصلی که از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پشت سر گذاشتیم صبا با کمترین هزینه در مقایسه با دیگر رقبای خود و البته با مدیریتی صحیح و دقیق توانست به موفقیت دست یابد.

وی تاکید کرد: صبا نشان داد که می‌توان با تکیه بر نیروی جوانی و انگیزه، بدون اتکا به پول‌های کلان در ورزش اما با مدیریت درست به موفقیت‌های ارزشمندی دست یافت، ضمن اینکه بازیکنان و مربیان صبا از نظر اخلاق الگوی فوتبال کشور بودند.

کسب سهمیه لیگ قهرمانان موفقیتی ارزنده برای ورزش قم

محسن رمضان‌بیگی سرپرست باشگاه صبای قم نیز یکی دیگر از سخنرانان این آیین بود که به صورت کامل گزارشی از نحوه عملکرد تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و موفقیت در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد.

رونمایی از تمبر ویژه صبای قم

سرود ویژه تیم فوتبال صبای قم و همچنین رونمایی از تمبر جدیدی با نام صبای قم از دیگر برنامه‌های مهم همایش بررسی راهکارهای ارتقای فرهنگ دینی در ورزش و تجلیل از تیم فوتبال صبای قم بود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول