اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز خبر داد

فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی شیراز در طول سال

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: ستاد تسهیلات نوروزی باید در تمام سال فعالیت کند.

فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی شیراز در طول سال

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت بعداز ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی شیراز اظهار داشت: صنعت به تنهایی پاسخ‌گوی مشکلات مردم شیراز نیست و اگر مسئولان به دنبال حل مشکلات هستند باید به صنعت گردشگری توجه بیشتری شود.

شهردار شیراز ابراز داشت: اگر از صنعت گردشگری حمایت لازم صورت گیرد این صنعت می‌تواند گام‌های مهمی را در توسعه شهر شیراز بردارد و در کنار صنایع دیگر زمینه‌ساز رونق اقتصادی شود.

وی تصریح کرد: ستاد تسهیلات نوروزی باید در تمام سال فعال باشد تا برنامه‌ریزی‌های دقیق و کارآمد شهر شیراز را به گردشگران مختلف معرفی کند.

پاک فطرت با مثبت ارزیابی‌کردن ممنوعیت نصب چادرها در پارک‌ها در ایام نوروز خاطرنشان کرد: این اقدام علاوه بر اینکه فضای مناسبی در سطح شهر ایجاد می‌کند سبب می‌شود که اماکن اقامتی شهر نیز از رونق اقتصادی برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته هتل‌های ما خالی بودند و تعداد بسیاری از مسافران چادر می‌زدند که امسال شاهد هماهنگی بیشتر و اوضاع بهتری بودیم که البته این سیاست باید در طول سال دنبال شود.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: کمپ‌های زیباشهر و باغ جنت نیز باید در طول سال فعالیت کنند و به مسافران خدمات ارائه دهند ضمن اینکه شهروندان شیرازی نیز می‌توانند با استفاده از خدمات این کمپ‌ها در طول روز از زندگی آپارتمان‌نشینی فاصله گیرند.

شهردار شیراز اطلاع‌رسانی نامناسب و عدم مستندسازی را از ضعف‌های امسال ستاد تسهیلات نوروزی برشمرد.

به گزارش فارس، در این مراسم با حضور مسئولان از زحمات دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی تقدیر شد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول