اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

نظام مهندسی همدان به عنوان الگو در کشور مطرح شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: باید کاری کنیم که مجموعه نظام مهندسی استان به عنوان الگو و پایلوت در کشور مطرح شود.

نظام مهندسی همدان به عنوان الگو در کشور مطرح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدکمال‌الدین میرجعفریان صبح امروز دوشنبه در جلسه انتخاب هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اظهار کرد: هرگونه ساخت و سازی که در سطح استان صورت می‌گیرد، برای تأمین امنیت مردم است.

وی افزود: به دلیل خسارت‌های زیادی که در گذشته بر اثر حوادث طبیعی و به وجود آمدن آسیب‌های جانی بر مردم  وارد شده، مهندسان باید عزم خود را جزم کنند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در ادامه عنوان کرد: باید برای رسیدن به هدف‌های خود برنامه‌ریزی داشته باشیم تا مسائلی که نیاز به تبادل نظر دارد به روز شود و از نظرات نظام مهندسی برای پیشبرد اهداف خود استفاده خواهیم کرد.

وی به برنامه‌ریزی در یک فضای فنی اشاره و بیان کرد: برنامه‌ریزی و نظارت شما در یک فضای سالم می‌تواند این اعتماد و اطمینان را حاصل کند که هیئت مدیره عاری از هر گونه فضای حاشیه‌ای است.

میرجعفریان تصریح کرد: برای انتخاب هیئت رئیسه باید از نظرات، تجارب و افکار خود برای پیشبرد این موضوع و ایجاد اعتماد و اطمینان در این افراد استفاده کنیم.

سرپرست اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی استان نیز بیان داشت: در این جلسه 15 نفر از مهندسان پایه یک در رشته‌های معماری، عمران، مکانیک، برق و... شرکت دارند.

مسعود شاه‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از رأی‌گیری از بین 15 نفر پنج نفر به عنوان هیئت اجرایی انتخاب شده که وظیفه برگزاری انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول