اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال استقلال:

ریکاوری مناسبی نداشتیم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی برابر سپاهان مهم‌ترین نکته‌ای که وجود داشت این بود که ریکاوری مناسبی انجام نداده بودیم.

ریکاوری مناسبی نداشتیم

پژمان منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برخلاف چند بازی‌ گذشته خود در بازی برابر تیم سپاهان به هیچ عنوان بازی مناسبی را انجام ندادیم و این تیم بسیار بهتر از تیم استقلال بازی کرد.

وی ادامه داد: تیم سپاهان ریکاوری بهتری نسبت به تیم داشته و ما نتوانسته بودیم ریکاوری مناسبی داشته باشیم به همین دلیل نیز نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که شایعات مربوط به تغییرات مدیریت و کادر فنی تأثیری در روحیه بازیکنان ندارد، افزود: این صحبت‌ها و شایعات پیرامون تیم استقلال همیشه وجود داشته و ما تنها به دلیل بازی بد خودمان نتوانستیم نتیجه لازم را کسب و خواسته‌های هوادارانمان را اجرا کنیم.

وی بیان داشت: در این بازی نتوانستیم در خط دفاعی بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم و در واقع بسیار بهتر از این می‌توانستیم بازی کنیم.

منتظری در پایان افزود: به دلیل سرماخوردگی نتوانستم بازی خودم را انجام بدهم و در این بازی به زور آمپول در میدان توانستم حاضر شوم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول