اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان:

استقلال توانایی گرفتن انتقام ندارد

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی استقلال و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا استقلال برای گرفتن انتقام می‌آید، اما باید دید آیا توانایی انجام این کار را نیز دارد.

استقلال توانایی گرفتن انتقام ندارد

کریم قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به شخصه دوست داشتم تیم‌های ایرانی در این مرحله از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا رو به ‌روی یکدیگر قرار نمی‌گرفتند زیرا در این صورت شانس صعود تیم‌های بیشتری از ایران در مرحله بعد افزایش پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: نکته‌ای که در بازی تیم‌های سپاهان و استقلال اهمیت دارد این است که تیم تهرانی برای جبران ناکامی خود در لیگ برتر کشور و برای گرفتن انتقام پای به این به میدان می‌گذارد، اما با توجه به شرایط بسیار مناسبی که تیم سپاهان نیز از لحاظ روحی و هم از لحاظ فنی در اختیار دارد باید دید آیا توانایی انجام این کار را دارد.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان: تیم فوتبال سپاهان به جز مقطعی در طول فصل در همه خطوط بسیار هماهنگ نشان داد اما نقطه مثبت و قوت تیم استقلال نیز هافبک‌های این تیم است.

وی بیان داشت: زمانی که خودم در تیم سپاهان بازی می‌کردم تعداد تماشاگران تیم ما نسبت به تیم استقلال 80 به 20 بود، در چند سال گذشته تعداد طرفداران تیم سپاهان با استقلال برابر شد و در حال حاضر نیز این رقم 60 به 40 به سود سپاهان شده است.

قنبری ادامه داد: این توانایی سپاهان است که توانسته به عنوان سرگروه به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و ما هنوز نتوانسته‌ایم قوانین فوتبال آسیا را به صورت حرفه‌ای اجرا کنیم زیرا می‌بایستی در این دیدار تنها 10 درصد ورزشگاه فولادشهر را در اختیار هواداران تیم استقلال بگذاریم.

وی افزود: نکته‌ای که در حال حاضر اهمیت دارد این است که ابتکار عمل به دلیل بازی در خانه دست خود سپاهان است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرد زیرا اگر قرار بود در خارج از خانه بازی کند ممکن بود اتفاقات و حواشی ناخوشایندی برای این تیم پیش بیاید، همان‌ گونه که در گذشته نیز شاهد چنین مسائلی بوده‌ایم.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان هم‌چنین به فصل نقل و انتقالات اشاره کرد و افزود: از گذشته تا به امروز حواشی زیادی در این فصل وجود داشته اما باشگاه بزرگی مانند سپاهان با مدیریت و بازیکنان خوبی که در اختیار دارد به خوبی می‌تواند این حواشی را جمع کند.

وی در پایان افزود: با توجه به شرایط موجود و روحیه مناسبی که بازیکنان تیم سپاهان در اختیار دارند شانس برد این تیم در بازی با استقلال را بیشتر می‌دانم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول