اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم افزون پلاست کاشان:

افزون پلاست کاشان تنها به شکست ملاردی‌ها می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال افزون پلاست کاشان گفت: این تیم برای تداوم صدرنشینی خود تنها به شکست شوپی ملارد فکر می‌کند.

افزون پلاست کاشان تنها به شکست ملاردی‌ها می‌اندیشد

سعید محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تیم افزون‌ پلاست کاشان هفته به هفته منسجم‌تر و قوی‌تر از قبل به مصاف حریفان خود می‌رود و برای هر بازی نیز تاکتیک خاص آن بازی و شرایطی که برایش به‌وجود می‌آید را به مرحله اجرا می‌گذارد.

وی افزود: تمرینات تیم افزون پلاست با نظم، انضباط و بر اساس بازی با حریفان مقابل طراحی می‌شود تا با شناخت ضعف‌ها بتوانیم در زمان مسابقه به هدف خود که پیروزی و کسب حداکثر امتیازات بازی است برسیم.

سرمربی تیم فوتسال افزون پلاست کاشان عنوان کرد: اطلاعات خوبی از حریف ملاردی خود در بازی فردا داریم و طی هفته جاری تمرینات خود را بر همین اساس انجام داده‌‌ایم تا فردا در دیدار خانگی هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی، روند رو به رشد تیم افزون پلاست کاشان در دور رفت این رقابت‌ها را انکارناپذیر دانست و اضافه کرد: بعد از گذشت هفت هفته از دور رفت و کسب شش پیروزی، باید توجه داشت صدرنشینی افزون پلاست کاشان به این سادگی به‌دست نیامده است که بخواهیم به همین سادگی از دست بدهیم.

به گفته وی افزون پلاست کاشان برای ادامه پیروزی‌ها و حفظ صدرنشینی در بازی فردا مقابل شوپی ملارد با تمام قوا وارد میدان می‌شود و با پیروزی بر حریف موقعیت خود را در صدر جدول تحکیم می‌بخشد.

محمودی ادامه داد: تیم حریف نیز انگیزه‌های زیادی مقابل تیم صدرنشین دارد و می‌تواند در لحظاتی از بازی، افزون پلاست کاشان را با مشکل روبرو کند.

وی در ادامه از تماشاگران کاشانی و علاقمندان به نماینده کاشان خواست تا با حضور خود در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی کاشان مقدمات پیروزی افزون پلاست کاشان مقابل شوپی ملارد را فراهم کنند.

سرمربی افزون پلاست بیان داشت: برای این بازی هیچ مشکلی نداریم و به غیر از دو بازیکن مصدوم همه بازیکنان آماده برگزاری این دیدار و پیروزی بر حریف هستند.

دیدار تیم‌های افزون پلاست کاشان و شوپی ملارد از هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور عصر فردا چهارم خرداد در سالن جهان پهلوان تختی کاشان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول