اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

اختصاص 10.5 میلیارد ریال برای احداث دانشگاه چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: 10.5 میلیارد ریال برای احداث ساختمان دانشگاه پیام نور چالدران هزینه می‌شود.

اختصاص 10.5 میلیارد ریال برای احداث دانشگاه چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در بازدید از عملیات اجرایی ساختمان دانشگاه پیام نور چالدران اظهار داشت: این دانشگاه از شهریور سال 88 با زیربنای یک هزار و 880 مترمربع در حال احداث است که با ساخت آن شاخص‌های علمی این شهرستان رشد می‌یابد.

وی با تاکید بر ایجاد امکانات آموزشی در دانشگاه‌های این شهرستان افزود: دانشگاه‌های شهرستان چالدران باید با ایجاد امکانات آموزشی، فرهنگی و رفاهی درصدد جذب بیشتر دانشجویان به این شهرستان باشند.

قلی‌پور ادامه داد: شهرستان چالدران در سال‌های اخیر روند رو به رشدی در زمینه علمی داشته و با توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان زمینه‌های رشد بیش از پیش فراهم می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور چالدران در ادامه این بازدید گفت: ساختمان دانشگاه پیام نور این شهرستان دارای 20 کلاس درس بوده و امکانات آموزشی از جمله تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاه زبان در این دانشگاه فراهم شده است.

اسماعیل صفر علیزاده ادامه داد: با بهره‌برداری از ساختمان جدید دانشگاه فضای آموزشی توسعه یافته و امکان جذب بیشتر دانشجویان فراهم می‌شود که در این راستا تعداد رشته‌های دانشگاهی نیز افزایش می‌یابد.

وی در ادامه از آغاز عملیات احداث ساختمان فرهنگی دانشگاه پیام نور خبر داد و اضافه کرد: ساختمان فرهنگی دانشگاه پیام نور در زمینی به مساحت 400 مترمربع با دو میلیارد و 400 میلیون ریال از اواسط ماه جاری آغاز می‌شود.

شایان ذکر است، دانشگاه پیام نور چالدران در حال حاضر دارای هزار دانشجوی دختر و پسر است که در 18 رشته کارشناسی و کاردانی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول