اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌اکنون در کرمانشاه در حال برگزاری است

نخستین هم‌اندیشی بین‌المللی ریزگردها با منشاء طبیعی

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی هم‌اندیشی گفت: نخستین هم‌اندیشی بین‌المللی ریزگردها با منشاء طبیعی در کرمانشاه در حال برگزاری است.

نخستین هم‌اندیشی بین‌المللی ریزگردها با منشاء طبیعی

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی الماسی در حاشیه نخستین هم‌اندیشی بین‌المللی ریزگردها با منشاء طبیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هم‌اکنون نخستین هم‌اندیشی بین‌المللی ریزگردها با منشاء طبیعی در سالن شهدای دولت با حضور 200 مهمان داخلی و خارجی در کرمانشاه در حال برگزاری است.

الماسی تصریح کرد: بیش از 50 نفر از مدعوین از کشور عراق هستند که معاون محیط‌ ‌زیست عراق و 3 نفر از مراکز توسعه سازمان‌ملل در این هم‌اندیشی حضور دارند.

وی اهداف برگزاری این همایش را تحلیل و بررسی مدل‌های انتشار ریزگردها‌، شناسایی و بررسی کلی و کیفی ریزگردها‌، بررسی اثرات اقتصادی‌، اجتماعی‌، بهداشتی و زیست‌محیطی ریزگردها‌، روش‌های کاربردی کنترل ریزگردها از مبدا و معرفی فناوری‌ها و تجربیات جهانی در خصوص مهار ریزگردها برشمرد‌.

 دبیر اجرایی هم‌اندیشی ادامه داد: این هم‌اندیشی که 3 روز طول می‌کشد در سالن شهدای دولت از ساعت 8 صبح تا 6 عصر ادامه دارد و روز دوم این هم‌اندیشی در هتل پارسیان و در نهایت روز سوم مدعوین از مناطق تفریحی و گردشگری استان دیدن می‌کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این هم‌اندیشی با همکاری دانشگاه تهران، سازمان محیط‌ زیست کشور، انجمن بهداشت محیط ایران‌، سازمان مدیریت بحران کشور‌،ستاد توسعه فناوری آب، خشکسالی و فرسایش محیط ‌زیست‌، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری‌، استانداری کرمانشاه، دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه در حال برگزاری است.

گفتنی است، این همایش در حالی در کرمانشاه در حال برگزاری است که هوای این استان شا‌هد گرد و غبار غلیظی است.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول