اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد

200 عنوان برنامه از سوی سپاه زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: همزمان با سوم خرداد روز ملی مقاومت و ایثار، 205 عنوان برنامه از سوی سپاه پاسداران استان زنجان برگزار می‌شود.

200 عنوان برنامه از سوی سپاه زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان جهانبخش کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از اول تا هفتم خرداد ماه سال جاری برنامه‌های مختلفی توسط رده‌های مختلف سپاه، بسیج و نیروهای اجرایی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی غبارروبی مزار شهدا در همه نواحی شهرستان‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان توسط رده‌های مقاومت شهرستان‌های مختلف و بسیجیان را از برنامه‌های سوم خرداد عنوان کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا و صبحگاه مشترک با نیروهای نظامی و انتظامی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری مراسم تجلیل از حماسه‌سازان خرمشهر در زنجان خبر داد و گفت: ویزیت رایگان بیماران توسط اکیپ‌های پزشکی، برگزاری نشست‌های عقیدتی، سیاسی و روشنگری و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های خاطره‌نویسی و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی همزمان با این هفته یادآور شد: افتتاح پایگاه‌های مقاومت، افتتاح مسجد یکی از روستاهای شهرستان طارم از دیگر برنامه‌های این روز است.

* افتتاح 146 پروژه عمرانی و دفاعی در سطح استان زنجان

کرمی از افتتاح 146 پروژه عمرانی و دفاعی در سطح استان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در 34 هزار و 207 مترمربع افتتاح می‌شوند.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال از محل منابع اعتبارات سازمان بسیج سپاه و استانداری زنجان افتتاح می‌شود، یادآور شد: درمانگاه شبانه‌روزی رازی نیز توسط موسسه درمانی بسیج در سال جاری افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی اردوگاه راهیان نور استان زنجان در خرمشهر تصریح کرد: زمین این پروژه مشخص و عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

وی با اشاره به حضور شش گردان رزمی استان زنجان در عملیات بیت المقدس یادآور شد:‌ حضور رزمندگان زنجانی در چهار مرحله عملیات آزادسازی خرمشهر بی‌نظیر است.

* شهادت 155 رزمنده زنجانی در عملیات بیت‌المقدس

کرمی با اشاره به شهادت 155 نفر از رزمندگان استان زنجان در این عملیات بر ضرورت یاد و گرامیداشت شهدا در جامعه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه فرماندهی و هدایت حضرت امام خمینی(ره) از دلایل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود، افزود: ارتباط قلبی امام با مردم به‌ویژه جوانان و رزمندگان از دیگر دلایل پیروزی نظام در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان حضور گسترده نیروهای مردمی، بسیج و سپاه در جبهه‌های حق علیه باطل را از دیگر دلایل موفقیت رزمندگان اسلام عنوان کرد و افزود: وحدت، هماهنگی و همکاری نیروهای مسلح نیز از دیگر عوامل پیروزی رزمندگان در این دوران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول