اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نصب دستگاه کمک ناوبری

پروازهای کنسلی اردبیل کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: با نصب دستگاه کمک ناوبری در فرودگاه اردبیل 70 درصد پروازهایی که کنسل شده یا با تاخیر انجام می‌شود تعدیل شده و کاهش می‌یابد.

پروازهای کنسلی اردبیل کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو صبح امروز در جلسه اعضای ستاد تسهیلات سفرهای استان اردبیل اظهار داشت: امیدواریم این دستگاه کمک ناوبری و همچنین کت 2 در فرودگاه اردبیل نصب و راه‌اندازی شود تا در یک شرایط مناسب خلبانان هواپیماها بتوانند با شعاع دید بیشتر و اطمینان خاطر پروازها را در فرودگاه اردبیل انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: با نصب دو دستگاه مدرن در فرودگاه بین‌المللی اردبیل نه تنها کیفیت نشست و برخاست‌ها بهتر می‌شود بلکه معضل تاخیر و کنسل شدن پروازها در این فرودگاه تا حد زیادی برطرف می‌شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل یادآور شد: با عنایت وزیر راه و شهرسازی قرار است سیستم خریداری شده برای فرودگاه اردبیل در ماه‌های آینده نصب شده و مشکلات پروازی در فصل پاییز و زمستان به دلایل مختلف و به ویژه نامساعد بودن شرایط جوی برطرف شود.

 

آبدرمانی‌های اردبیل زیبا‌سازی و اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بیگدلو به ظرفیت آبدرمانی‌های استان برای جذب گردشگر و توریسم اشاره کرد و گفت: این آبدرمانی‌ها در عین فرصت مناسب برای جذب گردشگر اگر مورد رسیدگی و دقت نظر از باب مسائل بهداشتی و مرمت قرار نگیرند تاثیر منفی در جذب گردشگر و توریسم خواهند داشت و به همین خاطر از متولیان آبدرمانی‌های استان به ویژه در شهر سرعین و مشگین‌شهر خواسته‌ایم نسبت به نظافت و جلا دادن آبدرمانی‌ها، جلوگیری از رسوب‌گذاری‌ها و برخی گند‌زدایی‌ها اقدام کنند.

این مسئول بیان داشت: در حالی که چند روزی به آغاز فصل گردشگری باقی مانده است به تناسب این آبدرمانی‌ها مورد نظافت و جرم‌گیری قرار می‌گیرد تا فضای نامناسب و کدری که برخی از مجموعه‌های آبدرمانی گرفتار آن هستند برطرف شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: ما از متولیان دو آبگرم بزرگ و مورد استقبال مردم گاومیش گلی و بش باجیلار خواسته‌ایم تا دو هفته آینده به موارد و اشکالاتی که بهداشت و دیگر بازرسان تذکر داده‌اند عمل کرده و نسبت به رفع نواقص و مشکلات اقدام کنند که در غیر این صورت دستور توقف فعالیت این دو آبگرم درمانی داده می‌شود.

بیگدلو اصلاح و بهینه‌سازی قسمتی از این دو پروژه را ضروری خواند و افزود: متولیان این دو مجتمع سعی می‌کنند تا آغاز مسافرت‌های تابستانی و اوج سفرها نسبت به تکمیل، بهره‌برداری و رفع نواقص اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این دو مجموعه که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود 75 درصد پیشرفت مرمت و بهسازی دارد که انتظار می‌رود فاز اول این مجموعه‌ها به شکل بهداشتی و اصلاح شده در فصل گردشگری امسال در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل ابراز داشت: سایر آبدرمانی‌هایی که نیاز به بازسازی و مرمت دارند می‌توانند با بهره‌مندی از تسهیلات دولتی و دریافت وام از بانک‌ها نسبت به بهینه‌سازی فضای آبدرمانی‌های خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بیگدلو در پایان سخنان خود اظهار داشت:‌ در این ارتباط و از محل در‌آمد‌ها 2.5 میلیارد تومان صرف تعمیر و بازسازی و مرمت دو پروژه گاومیش گلی و بش باجیلار شده و همین روند با جدیت در حوزه‌های دیگر دنبال می‌شود.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول