اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عبدالله ویسی:

همدلی رمز موفقیت صبا در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم فوتبال صبای قم گفت: آنچه که در لیگ یازدهم رمز موفقیت صبای قم بود همدلی و رفاقت بین بازیکنان، مربیان و مدیریت باشگاه بود و این عامل می‌تواند رمز موفقیت صبا در لیگ برتر آینده و لیگ قهرمانان آسیا شود.

همدلی رمز موفقیت صبا در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالله ویسی در همایش بررسی راهکارهای ارتقای فرهنگی دینی در ورزش و آیین تجلیل از تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: در لیگ یازدهم لحظه‌ای از یاد خدا غافل نشدیم و برای موفقیت تلاش و تکاپوی زیادی انجام دادیم.

وی ادامه داد: حاصل تلاش مجموعه باشگاه‌ در کنار حمایت مدیران و مسئولان استان قم، دلگرمی هواداران و تماشاگران و همدلی در تیم صبا موجب شد تا یکی از تیم‌های موفق یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بوده و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

سرمربی سابق تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: از اینکه دیگر در جمع مردم خوب و شریف قم نیستم و توفیق همکاری با مسئولان دلسوز و فوتبال دوست قم را از دست می‌دهم، ناراحت هستم.

وی بیان کرد: ویسی هر کجا که کار و فعالیت خود را در فوتبال ادامه بدهد، هرگز به جز خدا از هیچ‌کس مدد و یاری نخواهد خواست، امروز در صبا نیستم اما در تیم جدیدم نیز همان تعصب و جدیتی را به خرج می‌دهم که در صبا انجام دادم.

ویسی عنوان داشت: ما موانع و مشکلات زیادی را برای موفقیت در مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایران پشت سر گذاشتیم اما خوشحالم از اینکه شرمنده مردم خوب و شریف قم نشدیم و با سربلندی از قم می‌روم.

وی در ادامه خطاب به مجید جلالی سرمربی مورد نظر صبای قم در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: جلالی در فوتبال و مربیگری آن استاد من است و من به شخصه در فوتبال و زندگی شخصی چیزهای زیادی از او یاد گرفته‌ام، اما آقای جلالی اگر می‌خواهید بار دیگر در صبا موفق باشید فقط با توکل به خدا و همت و تلاش می‌توانید به این مهم دست یابید.

در آیین تجلیل از تیم فوتبال صبای قم از عبدالله ویسی سرمربی این تیم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به صورت ویژه تجلیل شد و این مربی با جدایی از صبای قم در لیگ دوازدهم در پیکان تهران مربیگری خواهد کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول