اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز آزادسازی خرمشهر

نمایشگاه فرهنگی "یاران خورشید" در تویسرکان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه تویسرکان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه فرهنگی "یاران خورشید" با محوریت حماسه سوم خرداد برگزار می‌شود.

نمایشگاه فرهنگی "یاران خورشید" در تویسرکان افتتاح می‌شود

احمد موحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار داشت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه فرهنگی  "یاران خورشید" با محوریت حماسه سوم خرداد در بلوار حرم حضرت حیقوق نبی(ع) در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی گفت: پیوند افکار و اندیشه نسل دوران هشت سال دفاع مقدس با نسل جوان و پویا و توانمند امروز هدف اصلی این برگزاری نمایشگاه فرهنگی "یاران خورشید" است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه تویسرکان تصریح کرد: انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس راهکاری محوری و تکلیفی مهم است که همه ارکان جامعه برای مواجهه با جنگ خاموش دشمن باید برای تحقق این امر تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری درست و آگاهانه از فرهنگ و میراث گرانبهای جبهه و حماسه دوران دفاع مقدس رشد معنوی و شاکله شخصیتی نسل‌های آینده انقلاب را بیمه خواهد کرد.

موحد ابراز داشت: نمایشگاه در قالب چهار غرفه کاروان راهیان نور، حجاب و عفاف، مستندات مصور عملیات بیت‌المقدس و جنگ نرم به نیازهای مخاطبان خود پاسخ می‌دهد.

وی یکی از جملات تاکید شده در وصیت‌نامه شهدا را حفظ و رعایت حجاب از سوی زنان جامعه اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: جامع‌ترین سیر حجاب و عفاف از خلقت انسان تاکنون در قالب 90 پوستر به صورت مصور و نوشته‌هایی از روایات، آیات قرآن کریم، بزرگان و دانشمندان جهان اسلام و اروپا نمایش داده می‌شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان تویسرکان با اشاره به شکست دشمنان انقلاب در جنگ رو در رو، هشت ساله با ملت ایران اظهار داشت: شناساندن و معرفی برنامه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و تأثیر این شبکه بر اجتماع به ویژه خانواده‌ها به صورت مستند و تصویری یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی این نمایشگاه است.

وی ایجاد ماکت شنی عملیات بیت‌المقدس را از برنامه‌های جنبی نمایشگاه عنوان کرد و بیان داشت: نرم‌افزار تفأل به شهدا در بخش حاشیه‌ای این مجموعه بازدیدکنندگان علاقمند را با وصایای 750 شهید شهرستان تویسرکان به صورت رندومی آشنا می‌کند.

موحد با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح می‌شود، تأکید کرد: نمایشگاه فرهنگی " یاران خورشید" در یک بازه زمانی سه هفته‌ای صبح و بعدازظهر برای بازدید علاقمندان دایر است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: نمایشگاه فرهنگی " خورشید یاران" با همکاری و همگرایی سپاه بسیج دانش‌آموزی خواهران، بسیج دانشجویی حوزه بسیج شهید سمیه شهرستان تویسرکان برپا می‌شود.

وی در پایان افزود: زنده ماندن یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس، آشنایی بازدیدکنندگان با ابعاد مختلف و حمایت‌ها و توطئه‌های پشت پرده ابرقدرت‌های جهانخوار در حمایت از حزب بعث عراق از جمله دستاوردهای این نمایشگاه است.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول