اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

صبا با حداقل امکانات آسیایی شد/ اولویت ما حفظ ویسی است

خبرگزاری فارس: استاندار قم ضمن ابراز خرسندی از عملکرد سرمربی تیم صبای قم در زمینه تصمیم‌گیری برای آینده این تیم گفت: اولویت ما حفظ ویسی برای هدایت این تیم است.

صبا با حداقل امکانات آسیایی شد/ اولویت ما حفظ ویسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به راه یافتن تیم صبا به جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: خوشبختانه با وجود مدیریت صحیح و همدلی و همراهی کادر فنی و بازیکنان، تیم صبا فصل بسیار موفقی را پشت سر گذاشت و موفق شد رتبه چهارم لیگ برتر را کسب کرده و به جام باشگاه‌های آسیا راه پیدا کند.

وی آسیایی شدن صبا را افتخار بزرگی برای جامعه ورزشی قم دانست و اضافه کرد: این موضوع موجب مسرت مردم قم شده که باید به این خاطر از بازیکنان و کادر فنی صبا تشکر کرد.

استاندار قم با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که یک تیم قمی به جام باشگاه‌های آسیا راه پیدا می‌کند افزود: البته تیم صبا در گذشته نیز به جام باشگاه‌های آسیا راه پیدا کرده بود اما از زمانی که این تیم به قم آمده این نخستین بار است که این موفقیت برای صبا حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: تمام این موفقیت‌ها در شرایطی است که تیم صبا طی یک سال گذشته با کمترین اعتبار به نسبت تیم‌های مشابه در لیگ برتر فعالیت کرده است.

موسی‌پور با بیان اینکه باید تلاش شود این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد گفت: به کادر فنی گفته شده که بررسی‌های لازم برای فراهم کردن زمینه تداوم این موفقیت‌ها را انجام دهند.

وی با بیان اینکه اولویت ما حفظ ویسی است ابراز داشت: او یک مربی خوش‌فکر، کم‌حاشیه و اخلاق‌مدار است که این خصوصیات برای ما بسیار مهم است.

استاندار قم خاطر نشان کرد: اگر عبدالله ویسی تمایل به همکاری با تیم را نداشته باشد از میان دیگر مربیان مجرب و با اخلاق بهترین گزینه برای هدایت صبای قم انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول