اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان:

درخشش ورزشکاران کشورمان در المپیک قطعی است

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: با وجود مدیران انتصاب شده، به درخشش ورزشکاران در المپیک اطمینان داریم.

درخشش ورزشکاران کشورمان در المپیک قطعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، سیداحمد رسولی‌نژاد در آیین تودیع و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: از زمان ساخت برخی از این پروژه‌ها 20 سال گذشته و از این رو وزارتخانه هیچ طرحی را تا اتمام کامل این پروژه‌ها قبول نخواهد کرد، ما منتظریم بودجه لازم تصویب شود تا این طرح‌ها به پایان برسد.

وی همچنین در خصوص برخی انتقادها از انتصابات اخیر از سوی این وزارتخانه افزود: وزارتخانه مدیرانی را انتخاب و انتصاب کرده که از جنس ورزش هستند و با شناختی که از مدیران انتصاب شده داریم به درخشش ورزشکاران در المپیک اطمینان داریم.

رسولی‌نژاد همچنین با اشاره به تعیین برنامه‌های وزارتخانه از سوی وزیر در سال‌جاری، اظهار کرد: 24 برنامه راهبردی از سوی وزیر برای رشد و توسعه ورزش تعیین شده که 9 مورد آن در بخش ورزش، هشت مورد آن در بخش جوانان و هفت مورد در بخش امور و منابع انسانی است و وزارتخانه در تلاش است در هر دو بخش ورزش و جوانان تعادل را رعایت کند.

وی همچنین از افتتاح ورزشگاه نقش جهان اصفهان تا دهه فجر امسال خبر داد و گفت: متاسفانه افتتاح برخی طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی بیش از زمان استاندارد زمان برده و وزارتخانه سعی دارد با تامین اعتبار این طرح‌ها را هر چه سریع‌تر تکمیل کند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول