اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

باید حکم ارتداد بر خواننده هتاک جاری شود

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حکم بسیاری از مراجع تقلید مبنی بر مرتد دانستن شاهین نجفی گفت: حکم ارتداد باید برای این خواننده هتاک جاری شود.

باید حکم ارتداد بر خواننده هتاک جاری شود

آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به هتاکی اخیر شاهین نجفی به ساحت امام هادی(ع) اظهار داشت: این فرد، انسانی است که تمام وجود خود را به کفر محض فروخته و به قدری لایعقل است که نمی‌داند چه می‌کند.

وی این اقدام را عملی سازمان یافته دانست و گفت: این فرد و دست‌اندرکاران پشت پرده این اقدام به قدری احمق هستند که دست به کارهایی می‌زنند که نه تنها دشمن از آن سود نبرده بلکه خشم دوست و دشمن را برمی‌انگیزد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جسارت به ساحت امام معصومی که آثار وجودی ایشان بیش از 1400 سال است که بین مردم باقی است و آثار فوق‌العاده‌ای علمی و عملی داشته تنها از آدم مست لایعقل برمی‌آید.

وی با اشاره به دعای جامعه کبیره که از امام هادی(ع) به ما رسیده است گفت: جسارت به ساحت امام معصومی که دعای مأثوره مانند جامعه کبیره را گفته به قدری آزاردهنده است که غضب دوست و دشمن را برانگیخته است.

ممدوحی تصریح کرد: فضائل این امام بزرگوار آنچنان بر همگان مشخص است که غضب کسانی که خارج از اسلام هستند را نیز برانگیخته است.

وی با اشاره به صدور حکم ارتداد شاهین نجفی از سوی مراجع تقلید گفت: حضرات مراجع اقدام مناسب را در این زمینه انجام دادند چون انسانی که همه وجود خود را به کفر محض فروخته مرتد است و باید حکم ارتداد بر وی جاری شود.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: این فرد ظاهرا مست لایعقل است و نمی‌داند که چه می‌کند؛ این قبیل افراد شعور ندارند و امید است روح بلند امام هادی(ع) دست‌اندرکاران این کار را عذاب و به سزای عمل خود برساند.

وی این اقدام را بی‌ارتباط با موج بیداری اسلامی ندانست و افزود: دشمنان وقتی می‌بینند در مقابل پیشرفت‌های اسلام نمی‌توانند کاری انجام دهند، دست به اقدامات احمقانه‌ای نظیر این کار می‌زنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول