اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای از سوی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمی انجام شد

اهانت به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت گناهی نابخشودنی است

خبرگزاری فارس: علما، روحانیان و دانشجویان دانشگاه‌های اردبیل با صدور بیانیه‌ای توهین به مقدسات مسلمانان را محکوم کرده و از حرکت نظام غرب اعلام انزجار و نفرت کردند.

اهانت به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت گناهی نابخشودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه‌ای که عصر امروز طلاب حوزه‌های علمیه استان و دانشجویان دانشگاه‌های اردبیل انتشار دادند با اشاره به هجمه‌های مختلف فرهنگی و اعتقادی علیه نظام اسلامی بیان کردند: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری خود با سرلوحه قرار دادن شعار نه شرقی و نه غربی تمام حرکت‌های حاکمان فاسق را مورد نکوهش قرار داده و با ارایه فصلی نو در باب حکومت‌داری و جامعه ولایت فقیه تاکنون مورد شدیدترین، بی‌سابقه‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین تهاجمات نظامی، سیاسی، فرهنگی، اعتقادی در طول تاریخ بشریت قرار گرفته است.

در بخشی از این بیانیه با اشاره به فروپاشی قدرت‌های شرق و غرب آمده است: استکبار جهانی بعد از جوان مرگ شدن فاشیسم، فروپاشی کمونیسم و افول لیبرالیسم تلاش می‌کند تا در یک بازسازی ساختار و محتوا گفتمان ضد دینی خود را حاکم کند اما در مکتب اسلام و شیعی افکار شوم و شیطانی هیچ راه و نظری ندارد.

دانشجویان و طلاب اردبیلی به حرکت پوچ و تو خالی ایادی شیطانی در کشورهای اسلامی اشاره کرده و آورده است: دوره‌ای که در آن به سر می‌بریم شاهد همزمانی افول و اضمحلال نظام شیطانی و ارتقای اندیشه الهام‌بخش اسلام هستیم که روز به روز بر عظمت آن افزوده می‌شود.

به گزارش فارس، در این بیانیه تقدس‌زدایی از اهداف شوم استکبار یاد شده و آمده است: یکی از پست‌ترین و شیطانی‌ترین روش‌ها که لیبرالیسم غربی در قالب پروژه مشترک با رژیم غاصب صهیونیسم و وهابیت عملیاتی کرده تقدس‌زدایی و استفاده از افراد ایرانی و آشنا برای مخدوش کردن و بازی با افکار مذهبی مردم است که هیچ نتیجه و ثمری جز بی‌آبرویی آنها نداشته است.

تشکل‌های مذهبی دانشجویی و طلاب با هشدار به هتک حرمت به مقدسات شیعیان، حرکت‌های بی‌شرمانه اخیر در برخی از کشورهای همسایه را مذموم دانسته و نسبت به حرکت بی‌شرمانه با انتشار چند قطعه موسیقی در فضای مجازی با خوانندگی مرعوب و ممتد روزگار شاهین نجفی دست زده تا پوچ بودن اندیشه‌های خود را نشان دهند.

در این پیام آمده است: بی‌حرمتی به ساحت ائمه اطهار بی‌شک موجب رنجش و اندوه شیعیان و محبان ائمه اطهار است و همسو با مراجع عظام این حرکت را محکوم می‌کنیم و بار دیگر اعلام می‌داریم اسلام دین راستینی است که اهانت به آن عواقب خطرناک و نتایج بی‌ثمری دارد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول