اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان خبر داد

آمادگی کامل جامعه صنعتی در تولید کالاهای استاندارد

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن گلستان گفت: جامعه صنعتی برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری آمادگی کامل را برای تولیدات بر اساس استاندارد و ارتقای کیفیت دارد.

آمادگی کامل جامعه صنعتی در تولید کالاهای استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضان بهرامی عصر دوشنبه در جمع مدیران استاندارد استان اظهار داشت: حمایت از تولیدات استاندارد از الزامات مدیریت تولید است و در این زمینه حمایت همه‌جانبه وزارتخانه نیز لازم و ضروری است.

وی اذعان کرد: برای تولید کالا بر اساس استانداردهای بین‎المللی و رقابت کیفی واحدهای تولیدی از نظر نرم‎افزاری با واحدهای اروپایی شرایط حداقل یکسانی داریم.

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با بیان اینکه نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی امیدی در دل صنعتگران فراهم آورده است تصریح کرد: این موضوع می‎تواند زمینه بسیار خوبی برای رشد و شکوفایی فضای کسب و کار فراهم آورد.

وی متذکر شد: اگر تولید ملی می‎خواهد حمایت شود باید مدیریت تولید تکلیف خود را با مصرف‎کنندگان و بازار هدف روشن کند.

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با اشاره به اینکه کالا باید بر اساس استاندارد تولید شود بیان داشت: کالای استاندارد ‎می‌تواند قابل رقابت کمی و کیفی با کالاهای مشابه و بر اساس فرهنگ مصرف‎کننده باشد.

بهرامی با تاکید بر اینکه مدیران باید نسبت به ارتقاء کیفیت و بهره‎وری بهینه از واحدهای تولیدی خود همت گمارند خاطر نشان کرد: آموزش و به‌روز شدن واحدهای تولیدی از فاکتورهایی است که می‎تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

وی اضافه کرد: بخش نظارتی نیز باید حرمت آرم استاندارد را محترم بشمارد و هر تولیدی را زیر پوشش قرار ندهد تا اعتماد مردم همچنان به آرم استاندارد باقی بماند.

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها بیان کرد: هدفمندی یارانه‎ها می‎تواند مدیریت تولید و مصرف انرژی را در واحدها تحت تاثیر قرار دهد و این موضوع همت دیگری می‎طلبد که همگام با جامعه و قوانین حرکت کنیم.

بهرامی اضافه کرد: در فاز اول هدفمندی، واحدهای تولیدی به صداقت و صراحت عمل کردند ولی این گله‎مندی از وزارت صنعت، معدن و تجارت وجود دارد که متاسفانه به تعهدات خود عمل نکردند که این موضوع عاملی برای کاهش تولید باکیفیت و عقب‌افتادگی محصولات رقابت‎پذیر شده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول