اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ماه آینده

چهارمحال و بختیاری میزبان گردشگران اروپایی می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آویژ پرواز اتریش گفت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری بیشماری در این استان با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب از ماه آینده شاهد ورود گردشگران کشورهای اروپایی به استان چهارمحال و بختیاری خواهیم بود.

چهارمحال و بختیاری میزبان گردشگران اروپایی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، هربرت کوسنر بعد از ظهر امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری‌ اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری نخستین استانی است که با سفر به آن این‌چنین چشم من را نوازش و به خود خیره کرده است.

وی با بیان اینکه قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری این استان بسیار زیاد و منحصر به فرد است، گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب از ماه آینده شاهد ورود گردشگران کشورهای اروپایی به استان چهارمحال و بختیاری خواهیم‌ بود.

کوسنر با تأکید بر اینکه جاذبه‌های گردشگری موجب جلب گردشگران می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی بر ظرفیت‌ها‌ی گردشگری این استان برای کشورهای که گردشگران را جذب می‌کنند، درآمد و سود به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آویژ پرواز اتریش ادامه داد: گردشگری پول و جمعیت را از مرکز تمرکز و ثقل صنعتی به سوی روستاها و نقاط طبیعی می‌کشاند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای توسعه یافته و حتی کشورهای در حال توسعه از طریق گردشگری درآمدهای کلانی را به دست می‌آورند و سهم درآمد گردشگری در درآمد ملی در این کشورها رو به صعود دارد حتی در بعضی کشورها به عنوان منبع اصلی درآمد ملی ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول