اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شرکت مخابرات

ارتباط تلفنی نازمکان و مارین گچساران وصل شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش کارکنان اداره مخابرات شهرستان گچساران ارتباط تلفنی مناطق نازمکان و مارین این شهرستان وصل شده است.

ارتباط تلفنی نازمکان و مارین گچساران وصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یاسر جهانبازی عصر امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی در خصوص قطع تلفن روستاهای نازمکان و مارین گچساران اظهار کرد: ارتباط این روستاها با پیگیری‌های مداوم اداره روابط عمومی و تلاش کارکنان شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار شده و هم‌اکنون مشکل ارتباطی در این روستاها وجود ندارد.

مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد علت قطعی شبکه تلفن همراه در روستاهای مذکور را قطع کابل ارتباطی در مسیر این روستاها اعلام کرد و گفت: در کمترین زمان ممکن این ارتباط تلفن همراه در روستاهای نازمکان و مارین گچساران برقرار شد.

جهانبازی با اشاره به خدمات ارزنده شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم این استان بیان کرد: روند کلی وضعیت پوشش مخابراتی و آنتن‌دهی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد مطلوب بوده ولی این به معنی کافی بودن تلاش‌ها برای خدمات بهتر به مردم نیست.

سخنگوی شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اکنون حدود 97 درصد جاده‌های این استان دارای پوشش آنتن‌دهی هستند و در نقاط مواصلاتی تازه تاسیس نیز این شرکت در حال نصب فرستنده‌های مخابراتی به منظور پوشش آنتن‌دهی است.

وی قطع کابل‌ها و فیبرنوری در مسیرهای درون و برون استانی را عامل قطع شبکه تلفن همراه در برخی مواقع دانست و خاطرنشان کرد: هدف همه کارکنان شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد انجام به موقع و با کیفیت خدمات به شهروندان خود است که امید است این روند بهبود پیدا کند.

مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد از همه مردم خواست تا با همکاری با شرکت مخابرات زمینه پیشرفت و بهبود کمی و کیفی خدمات را فراهم کنند.

جهانبازی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا هرگونه اخلال در شبکه تلفن محل زندگی خود را به طرق مختلف گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به حل مشکل اقدام شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول