اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نیکزاد انجام می‌شود

افتتاح 1000 واحد مسکونی مهر در برازجان در هفته آینده

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح 1000 واحد مسکونی مهر در برازجان در هفته آینده خبر داد.

افتتاح 1000 واحد مسکونی مهر در برازجان در هفته آینده

علیرضا صفایی بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان اظهار داشت: مسکن مهر از طرح‌های مهم و ارزنده دولت در راستای محرومیت‌زدایی است و اقشار مستضعف جامعه استفاده بسیار خوبی از این طرح داشته‌اند.

وی افزود: در سطح استان بوشهر بیش از 30 هزار واحد مسکونی ارزان‌قیمت با عنوان مسکن مهر در دست احداث است که امسال بیش از 11 هزار واحد مسکونی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح 1000 واحد مسکونی مهر در برازجان در هفته آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: واحدهای یاد شده با حضور وزیر راه و شهرسازی مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرد.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: در هفته آینده همچنین بیش از 10 هزار واحد مسکونی مهر در شهرهای عالی‌شهر و گناوه و برخی از شهرهای استان مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: در حوزه راه‌سازی نیز هم‌اکنون بزرگراه بوشهر به دیر در دست احداث است که در 14 قطعه عملیاتی شده و انتظار داریم در کمتر از سه سال آینده به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: بزرگراه اهرم ـ برازجان ـ دیلم نیز به طول 205 کیلومتر از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است که به فضل خدا تا پایان دولت دهم به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

صفایی‌بوشهری گفت: از تمام ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت راه‌های استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول