اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان بازرسی مطرح کرد

تشویق و بازخواست دستگاه‌ها برای پیشگیری از تخلف

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان بازرسی گفت: دستگاه‌‌های اجرایی از نظر پیشگیری از تخلفات و ارتقای نظام اداری مورد تشویق و بازخواست قرار می‌گیرند.

تشویق و بازخواست دستگاه‌ها برای پیشگیری از تخلف

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ولی‌الله خبره پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل بازرسی استان بوشهر با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات الکترونیک به مردم در تمامی دستگاه‌ها اظهار داشت: وظیفه سازمان بازرسی تنها مبارزه با فساد نیست بلکه وظیفه ترغیب و تشویق دستگاه‌ها برای انجام درست ماموریت‌های محوله را نیز بر عهده دارد.

خبره همچنین استان بوشهر را استانی پاک به لحاظ سلامت اداری نام برد و افزود: در نظر داریم تمامی دستگاه‌ها را به ارائه اقدامات، پیشنهادات و عملکردشان در زمینه پیشگیری از تخلفات و ارتقاء نظام و سلامت اداری مورد تشویق و بازخواست قرار دهیم.

معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر نیز نقش سازمان بازرسی را نقشی کلیدی و حساس در اجرای هر چه بهتر قوانین دانست و گفت: بازرسان بازوان توانمند و عامل برقراری عدالت اجتماعی در جامعه هستند و همواره باید به وظیفه دینی و قانونی خود عمل کنند.

محمدحسن شنبدی با اشاره به عوامل موفقیت بازرسان تصریح کرد: داشتن دستورالعمل قانونی، برخورداری از مدیران فعال و کارشناس، تعامل و همدلی با دیگر دستگاه‌ها در کنار عمل به وظایف محوله از عوامل موفقیت بازرسان است.

شنبدی 3 خرداد را روزی ماندگار در تاریخ دانست و گفت: سوم خرداد نماد ایثارگری و رشادت ملت بزرگ و رزمندگان فداکار ایران اسلامی است که دنیا را انگشت به دهان گذاشتند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز احساس مسئولیت در قبال مردم، پایبندی به قوانین و اخلاص در کارها را مهم‌ترین اصول مدیریت در نهادها و دستگاه‌های نظارتی دانست.

حیدر بحرانی افزود: اگر قضات در چند مورد مهم که حقوق مردم را نقض کرده برخورد جدی داشته باشند افراد قانون‌گریز حساب دستشان خواهد آمد.

بحرانی با بیان اینکه نباید گذاشت حقوق مردم پایمال شود اظهار داشت: برخی از دستگاه‌ها اعمالی مرتکب می‌شوند که افزون بر نقض فاحش حقوق مردم اعتماد عمومی را نیز از دستگاه خود سلب می‌کنند.

در پایان از خدمات غلام‌حسین کرمی قدردانی و محمد آقاجری به عنوان مدیرکل بازرسی استان بوشهر معرفی شد.

آقاجری پیش از این یک سال مدیرکل بازرسی استان همدان و 5 سال مدیرکل بازرسی خوزستان را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول