اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دخانیات استان بوشهر:

قاچاق یک تخلف پنهان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دخانیات استان بوشهر گفت: قاچاق یک تخلف پنهان است.

قاچاق یک تخلف پنهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علیرضا خرمی بعد از ظهر امروز در نشست مبارزه با قاچاق کالای دخانی در شهرستان دشتستان اظهار داشت: حفاظت و صیانت از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از وظایف مهمی است که تمامی مسئولان در رده‌های مختلف باید به آن توجه داشته باشند و در این راستا تلاش کنند.

وی افزود: قاچاق یک تخلف پنهان است و ما باید راهکارهای لازم و مناسب مبارزه با این پدیده شوم را پیدا کنیم.

خرمی بیان کرد: هر صنفی که مجوز قانونی عرضه مواد دخانی را ندارد باید تعطیل شود و همه مسئولان باید در این عرصه اهتمام ورزند.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی در کاهش مصرف سیگار در جامعه ضروری است و نباید در این مسیر کوتاهی شود.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری بوشهر نیز در این نشست خاطر نشان کرد: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کوشیده‌اند با استفاده از راهکارهای مختلف به نظام اسلامی و انقلاب ما لطمه بزنند و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره ناکام مانده‌اند.

حکمت‌الله نوذری بیان داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با دسیسه‌ها و سیاست‌گذاری‌های مختلف قصد اختلال در این نظام را دارند و به برکت درایت و تدابیر رهبر معظم و فرزانه انقلاب و ولایتمداری امت مسلمان ایران اسلامی همواره در این زمینه ناکام مانده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های کارگروه مبارزه با کالای قاچاق دخانی اضافه کرد: قاچاق مواد دخانی جزء کارهای ممنوع است و کارگروه مبارزه با کالای دخانی راهکارهای لازم را در زمینه مبارزه با این موضوع در دستور کار دارد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر بر اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی، کنترل شدید مبادی ورودی و خروجی و ایجاد فضای ناامن برای قاچاقچیان را از مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد دانست.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول