اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بسکتبال خراسان‌رضوی:

تا همه چیز قطعی نشود، نام حامی مالی را نمی‌گویم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بسکتبال استان خراسان‌رضوی گفت: به دنبال جذب اسپانسر برای شرکت در لیگ برتر هستیم.

تا همه چیز قطعی نشود، نام حامی مالی را نمی‌گویم

علی‌اکبر معرفتی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار داشت: با مجموعه‌ای در مشهد برای قبول حامیان مالی تیم استان مذاکراتی داشته‌ایم اما هنوز قطعی نشده است که امیدوارم بتوانیم با کمک این اسپانسر بار دیگر نماینده‌ای از استان در لیگ برتر بسکتبال داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به تجربیات گذشته‌ام تا زمانی که همه چیز با این اسپانسر قطعی نشود نام او را اعلام نمی‌کنیم زیرا که در گذشته شاهد بوده‌ایم که تا نام اسپانسر را می‌گفتند، عده‌ای به سراغشان رفته و سبب پشیمانی آنها می‌شدند.

معرفتی خاطرنشان کرد: ما برای کمک به بسکتبال هر کس که دست دراز کند، دستش را می‌فشاریم و اکنون هم اگر فردی اسپانسری سراغ دارد که می‌تواند و می‌خواهد به بسکتبال کمک و در این رشته سرمایه‌گذاری کند ما پذیرای آنها خواهیم بود.

سرپرست هیئت بسکتبال استان خراسان‌رضوی در ارتباط با حضور تیمی از استان در لیگ‌ برتر بسکتبال گفت: رئیس فدراسیون قول مساعد داده است که به ما کمک کند، بسکتبال استان پیشینه خوبی دارد و مشحون قول داده است که حمایت کند.

وی ادامه داد: او علاقه‌مند است از خراسان‌رضوی و مشهد تیمی در لیگ برتر باشد و از لحاظ گرفتن امتیاز مشکلی وجود ندارد، اکنون 18 خراسانی در تیم‌های مختلف لیگ ‌برتر بازی می‌کنند و ما در تیم ملی هم نمایندگانی داریم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول