اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از سه روز رقابت

اردبیل قهرمان مینی‌گلف مردان ایران شد

خبرگزاری فارس: بعد از سه روز رقابت مسابقات مینی‌گلف آقایان در استان اردبیل با قهرمانی میزبان به پایان رسید.

اردبیل قهرمان مینی‌گلف مردان ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مسابقات که نتایج آن عصر امروز اعلام شد، در رده تیمی بعد از استان اردبیل استان‌های لرستان و قم در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این دوره از مسابقات که در پارک فرهنگی سمای اردبیل برگزار شد، شرکت‌کنندگان از استان‌های اردبیل، البرز، آذربایجان‌شرقی، قم، خراسان رضوی، سمنان، لرستان با هم به رقابت پرداختند و از بین 27 نفر شرکت‌کننده در رده انفرادی نیز احمد مولایی از اردبیل مقام اول را به دست آورد و سعید منفرد از قم و رامین علیزاده از لرستان در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

در پایان این مسابقات 10 نفر از برترین‌ها به اردوی تیم ملی راه یافته و چهار نفر راه یافته نهایی آذرماه امسال راهی مسابقات مینی‌گلف جهانی تایلند می‌شوند.

به گفته رئیس هیئت مینی‌گلف استان اردبیل مسابقات مینی‌گلف مردان و زنان کشور به میزبانی اردبیل و در زمین استاندارد این استان برگزار می‌شود و تیم‌ها از آمادگی مناسب و مطلوبی برخوردار هستند.

به گزارش فارس، علیرضا کابلی افزود: بعد از پایان رقابت‌های مینی‌گلف مردان از فردا به مدت سه روز مسابقات بانوان نیز برگزار شده و در گروه سنی مختلف بانوان نیز نفرات برتر انتخاب می‌شوند.

وی با یادآوری این‌که تیم مینی‌گلف اردبیل با توجه به دارا بودن تنها زمین استاندارد مینی‌گلف ایران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است و خوش درخشیده و امیدواریم به عنوان پنج نفر برتر مسابقات 2012 میلادی درخشش خوبی را داشته باشند.

نکته قابل توجه در این مسابقات این‌که داوری مسابقات آقایان را خانم‌ها و مسابقات بانوان را نیز مردان عهده‌دار هستند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول