اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف سمنان خبر داد

برگزاری جشنواره مینی‏گلف دوقلوها در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف استان سمنان از برگزاری جشنواره مینی‏گلف دوقلوها در این استان به منظور ایجاد شور و نشاط ورزشی در بین مردم خبر داد.

برگزاری جشنواره مینی‏گلف دوقلوها در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی ترحمی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران سمنانی در این‌باره اظهار کرد: این جشنواره مفرح و جالب توجه هم‌زمان با دهه مبارک فجر در استان سمنان برگزار می‏شود.
وی با بیان اینکه دهه فجر هر ساله یادآور خاطرات تلخ و شیرین فراوانی برای مردم کشورمان است، از تدوین برنامه‏های متنوع برای دهه مبارک فجر امسال از سوی هیئت گلف استان سمنان خبر داد و یکی از این اقدامات را برگزاری جشنواره مینی‏گلف دوقلوها در سمنان اعلام کرد.
رئیس هیئت گلف استان سمنان اضافه کرد: در ایام‏الله دهه مبارک فجر امسال، جشنواره مینی‏گلف دوقلوها در سمنان به طور یقین با استقبال مردم و ورزشکاران مواجه خواهد بود و به زودی فراخوان برگزاری این جشنواره در رسانه‏ها منتشر می‏شود.
ترحمی ادامه داد: در روزهای آتی و پس از نهایی شدن شیوه‏نامه برگزاری این جشنواره در رسانه‏های استان سمنان به تشریح بیشتر آن خواهیم پرداخت.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول