اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف سمنان خبر داد

برگزاری مسابقات مینی‏گلف آقایان و بانوان در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف استان سمنان از برگزاری مسابقات مینی‏گلف آقایان و بانوان در سمنان هم‏زمان با ایام‏الله دهه مبارک فجر خبر داد.

برگزاری مسابقات مینی‏گلف آقایان و بانوان در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی ترحمی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران سمنانی در این‌باره اظهار کرد: برای دهه مبارک و فرخنده فجر برنامه‏های متنوع ورزشی در استان سمنان تدارک دیده شده و هیئت گلف این استان نیز به سهم خود چند ویژه‌برنامه ورزشی را در دستور کار قرار داده است.
رئیس هیئت گلف استان سمنان یکی از این برنامه‏ها را برگزاری مسابقات مینی‏گلف آقایان و بانوان در دهه فجر در سمنان اعلام کرد و گفت: براساس برنامه‏ریزی‏های انجام شده، این رقابت‏ها با حضور ورزشکاران رشته گلف و علاقه‏مندان ورزشی سمنان برگزار می‏شود.
ترحمی همچنین در تشریح فعالیت‏های هیئت گلف استان سمنان در سال‌جاری افزود: در سال‌جاری برای نخستین بار در کشور، مسابقات مینی‏گلف جانبازان و معلولان در این استان برگزار شد که با استقبال خوبی نیز از سوی علاقه‏مندان مواجه بود.
وی ادامه داد: برگزاری رقابت‏های مینی‏گلف جانبازان و معلولان در استان سمنان زمینه را برای ورود فعالان این قشر به ورزش گلف مهیا کرد و از اهمیت قابل توجهی برخوردار بود.
رئیس هیئت گلف استان سمنان همچنین از برگزاری مجمع سالانه هیئت گلف استان سمنان با حضور رئیس فدراسیون گلف ایران، اعزام تیم زیر 18 سال آقایان و بانوان سمنان به مسابقات قهرمانی کشور، اعزام تیم بانوان به مسابقات مینی‏گلف آزاد اردبیل، ارتباط تنگاتنگ با صدا و سیما و رسانه‏ها در پوشش برنامه‏های ورزشی و . . . را از فعالیت‏های بارز صورت گرفته در استان سمنان در این رشته ورزشی اعلام کرد.
ترحمی همچنین در بخش دیگری از سخنانش از اعزام تیم بانوان استان سمنان به مسابقات لیگ گلف کشور در تهران در آینده خبر داد.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول