اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال عنوان کرد

هر ماه یک فستیوال فوتبال در البرز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز از برگزاری فستیوال‌های ماهانه برای نونهالان این استان خبر داد.

هر ماه یک فستیوال فوتبال در البرز برگزار می‌شود

بهروز یمینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: با هدف توسعه فوتبال پایه و ساماندهی بیشتر این بخش کمیته‌ای تحت عنوان کمیته ارتقا و توسعه راه‌اندازی شده و تمام تحولات و تصمیم‌گیری‌های مربوط به توسعه فوتبال پایه را زیر نظر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این ارتباط طرحی جامع نیز تدوین شده است، افزود: این طرح به تایید آکادمی ملی فوتبال ایران نیز رسیده است و امیدواریم بتوانیم با اجرای مناسب آن به الگویی مناسب برای سایر استا‌ن‌های کشور تبدیل شویم.

یمینی برگزاری مسابقات ماهانه برای رده‌های سنی 10، 11 و 12 سال و راه‌اندازی لیگ برای رده‌های سنی 13 و 14 سال را یکی از مهم‌ترین تصمیمات این کمیته برشمرد و اظهار داشت: در کنار این دو رویداد فستیوال فصلی مدارس فوتبال دائمی نیز برگزار خواهد شد تا کار و عملکرد مدارس فوتبال هم مورد ارزیابی و نظارت قرار گیرد.

نظارت بیشتر بر نقل و انتقالات فوتبال البرز

یمینی در ادامه به نظارت این هیئت بر نقل و انتقالات فوتبال استان اشاره کرد و گفت: کارگروهی برای نظارت و ارزیابی نقل و انتقال بازیکنان در رده‌های پایه تشکیل شده و وظیفه دارد با رصد تحولات این بخش از خروج بی‌ضابطه و بدون قاعده بازیکنان مستعد استان به خارج از استان جلوگیری کند.

وی در پایان با اشاره به همراهی شایسته مدارس فوتبال و تیم‌های باشگاهی استان البرز برای ارتقای سطح کیفی آموزش اظهار داشت: خوش‌بختانه با تلاش‌های آکادمی ملی فوتبال ایران و تدوین استانداردها و ضوابط در این بخش امروز شاهد آن هستیم که بخش اعظمی از مدارس فوتبال فعال استان در چارچوب ضوابط حرکت می‌کنند و تلاش دارند در چرخه استعدادیابی و تقویت فوتبال پایه ایفاگر نقش بهتری باشند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول