اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته امداد ارزوئیه

توانمندسازی مددجویان در دستور کار است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ارزوئیه گفت: سال جاری با اشاره حمایت از کار و سرمایه ایرانی توانمندسازی مددجویان در دستور کار این نهاد است.

توانمندسازی مددجویان در دستور کار است

سعد‌الله محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارزویئه اظهار داشت: کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) در بدو تشکیل همزمان با سایر فعالیت‌های ارزنده‌ی خود مقوله‌ توانمند‌سازی، اشتغال و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی را سرلوحه‌ خود قرار داده و در امر اشتغال فعالیت مطلوبی دارد و سال جاری نیز توانمندسازی مددجویان در دستور کار است.

وی بیان داشت: از جمله کارکردهای این بخش در بحث مدد‌جویان زیر‌ پوشش از طرح شهید رجایی یک هزار و 500 مددجو و در بحث امداد یک هزار و 50 مدد‌جو است. 

محمدی ابراز داشت: مستمری پرداختی طی سال گذشته به مددجویان این شهرستان مبلغ 15 میلیارد و 265 میلیون و 200 هزار ریال بوده است.

وی عنوان کرد: مستمری ویژه‌ موردی مبلغ 700 میلیون ریال به بیش از 450 مددجو پرداخت شده است.

محمدی افزود: پرداخت جهیزیه به تعداد 245 نفر به مبلغ 2 میلیارد و 450 میلیون ریال و پرداخت هدیه ازدواج تبه عداد 62 نفر به مبلغ 124 هزار ریال بوده است.

وی تصریح کرد: پرداخت وام کارگشایی به مبلغ 2 میلیارد و 670 میلیون ریال، پرداخت هزینه‌ دانش‌آموزی 770 میلیون ریال از دیگر فعالیت‌ها سال گذشته کمیته امداد ارزوئیه است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول