اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی

ساعت کاری ادارات کرمان تغییر می‌‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: تغییر ساعت کاری ادارات استان کرمان در سال گذشته به کاهش مصرف انرژی کمک کرد‌ و در سال جاری نیز پیگیر آن هستیم.

ساعت کاری ادارات کرمان تغییر می‌‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ‌منصور شجاعی‌ ظهر امروز در گردهمایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان اظهار داشت: با ابتکار مقام معظم رهبری هر سال با عنوان‌های خاصی نامگذاری می‌شود و ایشان با بیانات خود همواره رهنمودهایی برای جامعه اسلامی ارائه می‌کنند.  

وی افزود: با نامگذاری سال 88 به اصلاح الگوی مصرف، با افزایش تعداد مشترکان، شاهد کاهش مصرف انرژی بودیم و این نشان می‌دهد که مردم همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

شجاعی تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید در مصرف انرژی توجه ویژه‌ای داشته و در ساعات تعطیل از روشن نگه داشتن چراغ‌ها و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خودداری کنند.

این مسئول بیان داشت: با توجه به اینکه تغییر ساعت کاری ادارات استان در سال گذشته به کاهش مصرف انرژی کمک کرد‌ در سال جاری نیز درخواست داده‌ایم تا این روند اعمال و شاهد تأثیر این کاهش مصرف در پیک روزانه باشیم. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان اذعان داشت: برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی در ادارات و دستگاه‌ها نیاز به اطلاع‌رسانی است و هیئت دولت شرکت‌های توزیع را موظف کرده که ادارات را پایش کنیم و در سال جاری باید گزارش ارائه دهیم و انتظار می‌رود که ادارات در این زمینه با ما همکاری کنند.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول